Ukens spørsmål #39

Hvor lenge har du og Roger vært sammen? Og sover dere ofte sammen i ukedagene, eller treffes dere bare i helgene?
– I morgen har vi vært sammen i 7 måneder. WOW, det har gått fort! Siden Roger jobber offshore er han mye borte, og da passer vi på å være masse sammen når han er hjemme. Så jeg er veldig mye hjemme hos han da, og ikke bare i helgene. Tror ikke jeg hadde klart å se han så sjeldent, hehe!

Hvor kjøpte du shortsen du har på?
– Den er fra Bik Bok. Kjøpte den i sommer, så tviler på at de får de inn i år. Men håper de får inn noen i samme passform, for de var virkelig helt perfekt! Highwaist også satt de litt løst og fint!

Are you coming to Portugal?
– Yes! I am going to Portugal in May/June. I am going to a surfschool with Lapoint, and I am staying there for about two weeks. Really looking forward to staying there. I’ve heard it’s really great there!

Hvor stor almanakk har du, og hvordan får du plass til flere bilder på coveret?
– Jeg har strl A5. Syns den passer mitt bruk midt i blinken! For å få så mange bilder på coveret lagde jeg bare en collage på picmonkey.com også lastet jeg den opp på personligalmanakk.no. Veldig enkelt egentlig!

Kan du lage flere treningsvideoer?
– Skal prøve å få gjort det snart! Nå er det altfor lenge siden jeg har lagt ut en treningsvideo. Før trente jeg mer hjemme, så da var det lettere å lage videoer til dere. Men nå trener jeg kun på treningssenter, så da blir det litt vanskeligere. Kan jo ikke akkurat stå å filme der med masse folk rundt meg. Det blir litt vanskelig. Men kan se om jeg får fikset noe etterhvert!

Hva bruker du å spise på fredag/lørdags kveldene?
– Jeg pleier å spise grønnsaker og dipp. Veldig glad i brokkoli, gulrøtter og agurk. Dippen lager jeg av Ekstra lett rømme med Holiday dipmix. Nam nam!

Hvor skal du i sommerferien?
– Først skal jeg til Portugal på surfeskole med Lapoint. Dit skal jeg i slutten av mai, også skal jeg være der i 2 uker. Så kommer jeg hjem en uke også drar jeg rett til Ios på partytur med Life is a beach party. Der skal jeg være i 12 dager. På begge reisene drar jeg med Victoria. Vi gleder oss sykt mye til å dra! Resten av sommeren har jeg ikke planlagt enda, så den tar jeg nok på sparket. Har reist en gang til Tenerife i år, i tillegg til at jeg skal til London til uken. Så jeg får reist utrolig mye i år, og det er så utrolig gøy!  

Hvor er toppen du har på deg fra?
– Den er fra Bik Bok. Det er en body, så den er skikkelig deilig å ha på seg!
 

Går du til frisør eller farger du håret selv? Hvis du farger det selv, hvilken farge bruker du da?
– Jeg har faktisk aldri farget håret mitt hos frisør. Pleier bare å farge det mørkere, så da syns jeg det er veldig bortkastede penger å bruke 2000,- kr på å farge håret, når man kan gjøre det hjemme for 150,- kr. Vanligvis bruker jeg Garnier Nutriss “dark brown”. Men nå sist brukte jeg  Garnier Nutrisse Nourishing Foam “iced mocca”. Pleier som regel å farge håret mitt hver gang jeg heiser hair extensionet, som er ca. hver 2. måned. 


– Noe du lurer på til neste uke?

13 kommentarer
    1. Hei! Du har en superbra blogg som jeg bar ELSKER! hver kveld før jeg glegger meg sjekker jeg bloggen din, får jeg ikke sove nesten!
      Lurerer på hvordan du gjør leggene klar for sommer (hvordan fjerner du hårene)
      Hva bruker du for å fjerne sminke til vanlig?
      hvilden leppestift bruker du?
      Håper du svarer på spørsmålene mine:)

    2. Spørsmål:
      1: kan du lage ein video der du sier noen tips om modell tips og biøder og sånt?
      2: hvilken pc har du?
      3: er du glad i å lage ting selv?
      4: er du glad i blomster?
      5: hva ville du bli når du var liten?
      6: liker du og møte fans som spørr om autograf og om bilder på gata?
      7: står du på slalom?
      8: liker du og se på langrenn på tven?
      9: hvilksn musikk type liker du?
      10: hva er favoritt tv serien din?
      HÅPER PÅ SVAR!!!! ELSKER DEG STINA! LOVE YOU<3<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg