Vippefin

I dag startet jeg dagen min hos A Good Feeling salongen i Drammen, med litt refill av vippe extensions. I dag var det Cecilie som satt på meg vippene, og jeg ble sykt fornøyd. Det er samme dama som fikser neglene mine også, og hun er virkelig dyktig! På vippene mine brukte hun masse 12mm vipper, og en del 10mm vipper som hun fylte inn med. Syns resultatet ble veldig pent, også ser det naturlig ut også, og det er et stort pluss. Har jo sett mange som har satt på vippe extensions andre steder, som ender med å se ut som drag queens, og det er ikke akkurat helt den looken jeg ønsker å ha! Hehe 🙂

Kan absolutt anbefale vippe extensions hos A Good Feeling salongen. Jeg får behandlingen sponset, men er alltid ærlig med dere, og ville aldri anbefalt noe jeg ikke selv bruker. Og har satt på vippe extensions der i noen måneder nå, og er like fornøyd enda! Hvis du ønsker å bestille time for å sette på vippe extensions, fikse negler, trenger frisør, farge bryn, osv bør du sjekke ut agoodfeeling.no eller ringe og bestille time på: 32 22 10 21 

For å holde vippene fine pleier jeg å bruke en mascarabørste (som er vasket og er fri for mascararester) og grer de morgen og kveld. Jeg bruker ikke noe mascara på de, siden det fort faller av mange vipper når man skal fjerne mascaraen. Ellers enn det prøver jeg å holde vippene unna vann, siden det etterhvert gjør noen vipper løsner. Man trenger selvfølgelig ikke være like flink med de som jeg er, men hvis man vil at vippene skal holde seg fine litt ekstra lenge bør man være flink med de!

13 kommentarer

Siste innlegg