Sunn og god kveldsmat

Hei dere! I kveld har jeg vært på Fitness One og trent styrke. Det er tredje gangen jeg prøver ut det nye styrkeprogrammet mitt, og jeg begynner endelig å komme inn i det. Øvelsene sitter bedre og bedre, og jeg regner med at jeg skal begynne å legge på tyngre vekter neste uke. Viktig at øvelsene sitter skikkelig godt før man begynner å legge på tunge vekter, hvis ikke kan man få mye skader, og det vil jeg ikke ha! 

Etter trening hadde jeg skikkelig cravings på noe friskt og godt, som også var sunt. Da endte jeg på reker med avokado og mango. Høres kanskje ut som en merkelig kombinasjon? Det var i alle fall sykt godt! Dressing og majones trengtes ikke siden det er ganske mye fruktjuice i mangoen. Denne retten er jo perfekt å spise på kvelden, når man ikke vil spise noe som er veldig mektig, men samtidig noe sunt. Her får man i seg masse proteiner fra rekene, sunt fett fra avokadoen og vitaminer og karbohydrater fra mangoen. Helt perfekt! Jeg brukte 500 gram frosne reker (ha de i iskaldt vann, så tiner de fortere), 1/2 mango og 1/2 avokado. Nam nam! 

 

14 kommentarer

Siste innlegg