Videoblogge?

Hei søtinger ♥

I dag har jeg fått unnagjort masse bloggarbeid. Helt utrolig hvor mye mail o.l som hoper seg opp når man er på ferie. Hele 52 mail! Så var litt av en jobb å svare på alle, men nå er det endelig gjort. Deilig! Nå skal vi snart spise middag, også må jeg få ryddet ferdig soverommet og klesrommet mitt.

Tenkte jeg skulle begynne med litt flere videoblogger igjen. Har jo helt glemt det bort den siste tiden, hehe, er vel sånn det ofte blir når man har kjæreste? Så derfor trenger jeg litt forslag fra dere! Hva slags videoblogger vil dere ha? Hverdag, trening, sminke, hårvideoer, eller kanskje noe annet? Kom gjerne med så utfyllende og mange forslag du har. Tar de imot med åpne armer 🙂

42 kommentarer
    1. Hverdagssminke video!
      Gjerne med litt forklaring om hvordan koster du bruker, produktene, hvordan du gjør det osv?

    2. Er dødskjedelig med sminke og hårvideo. Ting som kan være gøy å se:
      – En vanlig hverdag, film en hel dag og sett i sammen
      – Film sammen med andre, som søster, kjæresten eller venninner
      – Istede for å svare på spørrerunde på videoblogg, kan du ta for deg ett spesielt tema å prate litt utfyllende om.
      – Synge/dansevideo?
      – Må-gjøre-video (selv om du aldri blir å tørre det!!)
      Det aller beste er videoer der vi får se deg i hverdagen, og ikke hvor du setter deg opp forran kamera å begynner å prate det du har planlagt å si…

    3. Hadde vært utrolig kjekt å få se en video med deg og Roger, hvordan dere er når dere er med hverandre. Eller hverdagssminke video, Og det hadde jo vært kjekt om du kunne vist oss innkjøpene fra ferien. 🙂

    4. Hvor gammel er typen din????kan du lage video av
      En vanlig dag
      Trening
      Masse slanke tips
      Diy
      Kle seg tynnere
      Room tour
      Hvordan du sminker deg
      Pleie hår
      Se når du sminker deg

    5. Du og Roger som bare snakker om noe random
      Innkjøpsvideo
      En video der du viser hvordan en vanlig dag er for deg, liksom fra morning til kveld.
      Hvilke snacks du liker å gomle på når du er godtesyk
      Vise klærne dine og skoene dine, eller de du synes er finest eller dine favoritter
      10 ting du elsker/synes er kjedelig/unødvendig osv…
      Roger gjør sminken din eller finner frem et antrekk du MÅ gå med.
      Må gjøre video med venner/søsken/Roger
      ♥♥♥

    6. 10 fakta om deg selv eller noe, da blir vi jo og litt mere kjent med deg hih,
      ting som irriterer deg, det kan jo vere morsomt

    7. Jeg vet at du i tidligere innlegg har skrevet at du ikke liker å lese bøker, uansett spør jeg; Du kunne jo laget videoer om bøker du faktisk liker. Bare et forslag

    8. Video med tips til huden, hva skal man gjøre for og få fin hud? Hva får man kviser av? Osv.
      Hårvideo,nye og enkle hårfrisyrer som man kan ha på skolen?:)

    9. hei ,hei du blir så fin fin jente og jeg koser å lese ditt blogg eller lytter youtube video,kjempe klar stemmen,jo jeg e ganske gamalt og må innrømme som å lese blogg 40+ blir farlig til helse,)))

    10. Kan du läge: travel essentials video, eller whats in my purse. Det hadde vært kjempe koselig! Fordi jeg trenger litt tips om hva som kan være lurt æ ha med seg. <3

    11. Pleie hår
      DIY
      En video der du og en annen person skal prøve å bytte personlighet og late som om dere er den andre.

    12. Hei!
      Kanskje litt random… Men jeg sitter å ser på Tudors, og du minner ganske mye om Natalie Dormer, bare for å si det..

    13. Hadde vært kult med en video der du forteller hva du sliter med/ slet med i ungdomsårene! Synes dette temaet er ganske så populært, vil gjerne vite hva en så perfekt jente som deg har problemer med… 🙂

    14. Hadde vært morsomt med en “morgen rutine” video, eller en video der Roger svarer på spørsmål om deg. Da kunne du eventuelt hatt en spørsmålsrunde først, så kunne han ha svart på spørsmålene på video etter det! 🙂
      Digger bloggen din Stina! <3 Du hadde virkelig fortjent førsteplassen! 🙂

    15. først vi jeg si at jeg liker bloggen din veldig godt! Jeg elsker når du legger ut videoer eller innleg med tips om utseendet, trening og kosthold! Jeg vil at du kan lage flere slike videoer!

    16. Der hadde vært gøy om du hadde noen som ikke er helt typisk deg videoer, kanskje:
      ? ting som irriterer meg
      ? tager som ikke har noe med sminke(men du kan ta noen med sminke også)
      ? dansevideo
      ? sangvideo
      ? hva er i min veske
      ? favorittvideoer hadde også vært litt gøy!

    17. Jeg ønsker meg:
      Treningsvideoer:
      -hvordan få tynnere lår
      -flat mage
      -rumpe
      -video om hvordan få bedre kosthold
      -tips til utseende
      -tips om kjærlighet
      -tips om hvordan få en lettere hverdag
      -sunne ting du kan bytte ut med usunne ting
      -spørsmålsrunde med kjæresten

    18. har blitt fast leser, elsker bloggen din! 🙂 utrolig mange gode tips og inspirasjon du kommer med! Jeg ser du har blogget veldig lenge å skjønner hvis du begynner å gå tom for ideer! Men det er vell ingen som husker innleggene og tipsene du blogget om for 3 år siden! Og de vil jeg høre!!
      Fortsett å stå på med bloggingen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg