Endelig 21 år!

Hei dere! Nå har jeg nettopp våknet fra en totimers powernap som egentlig ikke skulle bli noe soving i det hele tatt. Så ble litt (veldig) stresset når jeg så så hva klokken var! I dag har jeg fylt 21 år som mange av dere har fått med dere på instagram. Tusen takk for bursdagshilsene, dere er så søte ♥ Ellers fikk jeg ekstrem tannverk i går kveld, så endte i tannlegestolen i dag. Hadde fått betennelse langt nede i røttene på en tann, så måtte begynne på rotfylling i dag. Gud så sykt vondt det var! Er sikker på at hvis jeg hadde husket at jeg ble født, hadde det her vært vondere. Så det sier vel sitt!

Så jada, min flaks å havne i tannlegestolen med samme tanna 2. året på råd. Whoop whoop! Men men, ellers enn det lagde mamma og søsteren min cupcakes til meg når jeg var hjemme en tur i stad. Mmmm, de kan å lage cupcakes! Ikke ofte jeg liker sånne ting, men disse ble veldig gode!

37 kommentarer

Siste innlegg