Treningsinspirasjon

Hei dere! Da er det mandag, og dere vet hva det betyr? Ny uke – og nye muligheter! Denne uken skal jeg starte med styrketreningen igjen. Har ikke fått trent styrke på altfor lenge nå, siden jeg hadde fri i desember og var syk i januar. Og da jeg begynte å trene igjen ble det kun langrenn. Men nå er det tilbake til treningsstudioet igjen! Denne uken har jeg som mål å trene styrke 3 ganger i løpet av uken, og hvis det blir minusgrader ute skal jeg få skvist inn en tur på langrenn også! 

Jeg vet at dørstokkmila kan bli veldig hard hvis man ikke har nok treningsinspirasjon. Så derfor har jeg samlet noen bilder for inspirasjon til dere! Selv syns jeg de hjelper så utrolig mye på inspirasjonen, og jeg kjenner at jeg får et skikkelig boost for å komme meg på trening nå! Nå som jeg skal begynne å trene igjen syns jeg det er veldig viktig å skrive opp plan for treningen. Hvilke øvelser jeg skal trene de forskjelllige dagene, og hvor mange økter jeg skal få til i løpet av en uke. 

Når jeg har fullført en treningsøkt er det veldig viktig og også skrive ned hva jeg gjorde, hvor mye jeg løftet, osv i treningsdagboken min. Da er det så mye lettere å se progresjonen! Det er virkelig å anbefale! Flere enn meg som er gira på å trene nå? Kom igjen og bli med! 

19 kommentarer

Siste innlegg