Opptil 50% på blivakker.no

I dag er siste dagen i det store januarsalget til blivakker.no. De har opptil 50% rabatt på forskjellige varer! I dette innlegget kan du se noen av mine favoritter fra salget 🙂 

i.d bareMinerals rouge – Jeg har selv brukt rouge (og foundation) fra bareMinerals i snart to år, og jeg er helt forelsket i disse produktene. Rougen gir en naturlig og fin glød i kinnene. Forskjellige rouge fra bareMinerals kan du få tak i HER

i.d quick change brush cleaner – Denne sprayen er veldig effektiv til å vaske sminkekostene dine. Genialt hvis du vil bruker samme kost til forskjellige øyenskygger,  og trenger å rense den imellom fargene. Renseren kan du få tak i HER

Bare Escentuals full coverage kabuki brush – Denne kosten er helt genial når man skal legge foundation. Den får foundationen til å dekke så utrolig godt, i tillegg til at den påfører akkurat riktig mengde med produkt til ansiktet ditt. Børsten kan du få tak i HER

bareMinerals original foundation – Denne foundationen har jeg brukt i 2 år, og jeg er helt forelsket i den. Har skrevet om den på bloggen i flere sammenhenger, og den er virkelig å anbefale. Den dekker utrolig godt, samtidig som man får et naturlig resultat. Jeg bruker fargen medium beige, fordi jeg har veldig mye gultoner i min hud. Alle fargene kan dere få tak i HER.

Billion dollar brows kit – Her får man alle de viktige delene til å forme og style øyenbrynene sine. Har ikke prøvd settet selv, men vet at flere bloggere har anbefalt det. Settet kan du få tak i HER.

 


Redken extreme shampoo og balsam – Dette settet har jeg brukt i noen måneder, og jeg elsker det! Håret mitt er mye mindre slitt enn hva det var før jeg begynte med det. Dette settet er perfekt for deg som har tørt og skadet hår, eller bruker extensions. Shampo kan du få tak i HER, og balsam HER

Tangle teezer – Denne hårbørsten er ekstremt skånsom på håret, og løsner alle floker. Selv har jeg hatt en lik en veldig lenge, og er utrolig fornøyd med den! Børsten kan du få tak i HER.

Tigi bedhead resurrection – Shampo og balsam for tørt og skadet hår. Kan fåes tak i HER


Joico deep penetrating constructor – Denne er helt fantastisk for tørt og skadet hår, og har blitt kåret best i test i 13 år på rad. Produktet kan du få tak i HER

 


Bare Escentuals redness remedy kit – Dette er en lindrende behandling for ansiktsrødhet. Denne minimerer ødelagte blodkar, og lysner huden. Produktet kan du få tak i HER.
 

Smilelab adavnced teeth whitening – Denne tannblekingen er utrolig bra! Har selv prøvd den ut for et år siden, og tennene mine ble mye hvitere. Den er også enkel å bruke siden man kun trenger å ta på strips på tennene sine, og ikke sånne store former. Tannblekingen kan du få tak i HER.


Bare Escentuals deep cleansing foam
– Denne rensen har jeg selv brukt og den er utrolig bra. Den tørker ikke ut huden, og bidrar til å fjerne urenheter og rense porene. Rensen kan du få tak i HER


Bare Escentuals purely nourishing moisturizer
– Fuktighetskrem for normal og tørr hud. Kremen kan fåes tak i HER

9 kommentarer

Siste innlegg