Årets første skitur!

I dag har jeg fått gjort masse! Etter at jeg stod opp dro jeg hjem og fikset meg, og rett på Gulskogen Senteret. Var først innom G-Sport for å finne skiklær, og fant endelig superundertøy. Klarer ikke å bruke sånn ullundertøy siden det klør helt sykt! Jeg er helt drøy på de tingene der, haha gjett om mamma har hatt det gøy med å finne varme klær på vinteren til meg når jeg var liten! Fikk også tak i en tykk skibukse på XXL + hansker og vanter, så da jeg hadde fått hentet skiene også, var jeg helt klar for å stå på ski!

Har vært gira på å stå på ski lenge nå, og det levde opp til forventningene. GOD trening sier jeg bare! Er ikke rart Marit Bjørgen har biceps! For både jeg og søsteren min kjente det godt etter bare 15 minutter. Men vi klarte faktisk en 45 min lang runde, så er stolte av oss! Ingen av oss har stått på ski på aaaaaltfor lenge, så nå skal vi komme igang igjen! Skal prøve å få gått en tur i morgen også hvis det ikke snør så altfor mye! Har noen av dere stått på ski enda i år? 

22 kommentarer

Siste innlegg