Something new

Hei hei dere!

I dag har jeg vært på Gulskogen sentteret for å kjøpe meg nye ski. Var først innom G-Sport og sjekket der, men de hadde jo selvfølgelig ikke min strl i hverken sko eller ski. Så da endte vi opp på XXL. Der hadde vi heldigvis mine størrelser i ski, staver og sko. Så i morgen eller i overimorgen skal vi hente skiene våre! Gleder meg skikkelig til å stå på ski nå! Har jo ikke stått ordentlig på sikkert 10 år, så kan bli spennende å se om jeg fortsatt har noen skills! 

Etter at jeg kom hjem dro jeg innom postkontoret en tur for å hente litt pakker. Når man er blogger er nesten hver dag som julaften, man får jo så utrolig mye pakker!

Syns den buksa her var skikkelig kul! Veldig annerledes og fresh! Jeg har min i XXS og den passer perfekt! Den er ganske stretchy i stoffet også, så den er ganske behagelig! Buksen kan du få tak i HER.

Gjett om jeg gleder meg til sommeren når sånne sko kommer i posten a? Aaaaaah! Skoene kan kjøpes HER

Nye converse sko ♥ Endelig fant jeg den rødfargen jeg har lett etter sykt lenge! Disse er så elsk! Du kan få tak i skoene HER.

Junkyard har masse klær på salg til opptil 70% rabatt nå. Sjekk ut salget HER

 

25 kommentarer

Siste innlegg