Siden sist @stinablogg

Nå er det en stund siden jeg har lagt ut bilder fra instagram her på bloggen. Så da er det virkelig på tide å legge ut noen bilder! Heter stinablogg på instagram. Så bare å følge meg ♥ Har endelig blitt flinkere til å legge ut bilder som ikke er hentet fra bloggen, selv om det blir noen av de også da. Hehe! 


1. Nytt år – Nytt kapittel! // 2. Victoria og meg på nyttårsaften // 3. Lå syk i sengen og savnet sommeren. // 4. Litt lesestoff (mine favorittblader!) og repsils mens jeg lå syk i senga // 5. #selfie // 6. Inspirasjonssøking! // 7. Resultatet av null trening på en måned + 1 uke med sykdom // 8. Antrekk ♥ // 9. Hadde nettopp kjøpt ny smoothie blender, og var klar for å lage masse nye smoothies! // 10. Mango og jordbær smoothie. Oppskrift lengre ned på bloggen! // 11. Endelig tilbake på trening igjen! // 12. Ny klokke fra CMYK. Helt forelsket! 

 

12 kommentarer

Siste innlegg