Nydelige negler!

For et par uker siden var jeg hos A Good Feeling salongen som ligger i Drammen, og fikset litt på neglene mine. Jeg ble så utrolig fornøyd med resultatet! Neglene så naturlige ut, og var ikke sånn tykke og klumpete som gelenegler fort kan bli. Behandlingen jeg tok var forsterkning naturlige negler fransk. Siden jeg hadde litt lengde på neglene mine fra før av, så trengte vi ikke å legge på falske tipper. Men hvis neglene dine er litt korte fra før av, kan man enkelt legge på tipper så man får den lengden man ønsker. 

Hvis du ønsker deg like vakre negler kan du sjekke ut hjemmesiden til A Good Feeling HER eller kontakte salongen på tlf: 32 22 10 21

For at neglene skal holde seg fine kan det være smart å bruke en top coat når dine egne negler har vokst ut litt. Base coaten er genial før man skal legge annen type neglelakk, da blir gele neglene litt “rue” sånn at neglelakken sitter enda bedre. Oljen er perfekt å bruke for å pleie både dine egne negler og neglebånd.

sponset behandling

23 kommentarer

Siste innlegg