Mine julegaver

Hei dere!

Da var det meste av julefeiringer vel overstått, og da kan jeg vise dere hva jeg fikk til jul. En av julegavene fikk jeg for et par uker siden (pc’en) fordi jeg trengte den da. Så mamma var så snill at hun ga meg den tidlig. Fikk også veldig mye penger, føler ikke helt for å gå inn på akkurat hvor mye penger jeg fikk, siden det blir litt for privat. Men det er tydelig at jeg har vært snill jente i år 🙂 Gleder meg skikkelig til å prøve ut oppskriftene i “sunn og sterk med protein” boken jeg fikk av tante. Nå er det virkelig på tide å bli sunn!

Nå skal jeg snart begynne å dolle meg litt opp, for jeg skal ut og feste litt i dag. Det er jo tross alt 2. juledag, og da er tradisjon tro for meg at jeg drar ut og fester! Planen er å dra ut i Drammen by, så det blir nok like gøy som alltid! 

– Har dere fått noe fint til jul i år? ♥

23 kommentarer

Siste innlegg