Barnedåp!

Hei hei dere!

Nå har jeg nettopp hoppet inn i pysjen under den deilige dynen min. I dag har jeg vært i barnevelsignelse for barnet til kusinen min på Betel i Mjøndalen. Jeg var ikke med i selve velsignelsen. På grunn av at jeg er imot religion. Men jeg var med på selskapet etterpå. Det er jo det som er mest koselig uansett, syns nå jeg da! 

Det var koldtbord med masse god mat: røkelaks, kalkun, potetsalat, skinke, waldorfsalat, flatbrød, ribbe, rødkål, og mye mer. Nam! 

Fine dåpskaken for lille Benjamin!

Nå skal jeg snart lese litt igjennom favorittbloggene mine; Fotballfrue, Sophie Elise, Kenza, Caroline Roxy og Kristina Andersen. Har jo ikke rukket det de siste dagene!

14 kommentarer
    1. Så koselig <3 du er så pen!
      Jeg har bestilt noe på sheinside, jeg er helt sikker på at jeg har betalt og alt, det har gått 3 uker siden jeg bestillte den og den er enda ikke kommet, jeg har kjekket at navn, by, land og adresse er riktig også! Vet du hva dette kan komme av?:o
      Så var det en ting til jeg lurte på, hvorfor er du imot religion? Du trenger ikke svare vist du ikke vil altså forresten 🙂

    2. Du påpekte to ganger at du er imot religion x)) Kan jeg spør hvorfor du er så imot det? Er selv religiøs men er verken blitt hjernevasket eller noe annet de fleste tror om religion…

    3. Jeg er så absolutt ikke imot dine meninger om religion, er selv ikke religiøs, men uansett. Det er en barnedåp, du kunne jo ha kommet og hvert der for barnet som ble døpt? Ellers var det fine bilder, og så ut som en fin og koselig dag! Kos deg videre i julen 🙂

    4. Hvorfor er du i mot religion? Du har vel ikke lest og utforsket alle religioner i verden? Kanskje du hadde funnet noe som passet deg. Jeg synes synd på mennesker som ikke tror på noe – tenk så kjedelig!

    5. “Jeg var ikke med i selve velsignelsen. På grunn av at jeg er imot religion.”
      Jeg ser den veldig godt, men…. jeg ser du feirer jul – er ikke det en religiøs feiring?
      Tenk litt før du skriver, ellers kommer du opp som litt hyklerisk kanskje.

    6. ukens spørsmål:
      – Leser du fortsatt Kristine Ullebø sin blogg? Husker du sa at bloggen var en stor inspirasjon for deg, men ser den ikke på lista nederst i innlegget 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg