Julefeiring: Bildedryss

God jul dere!

I dag har jeg feiret julaften med familien min. Vet at det er lille julaften i dag, men vi tok feiringen i dag, siden det passet bedre for alle sammen. I dag har vi spist skikkelig god mat: kalkun, rosenkål, gulrøtter, poteter og saus. Det var så utrolig godt! Kalkun er virkelig en av favorittrettene mine! Og desidert favorittjuleretten min! Etter middagen gikk vi inn i stuen og da kom nissen på besøk! Lille Emmeline var litt redd i starten, men så ble veldig stas etter litt. Nissen delte ut julegavene, og jeg fikk mange fine gaver fra venner og familie. Kan vise dere gavene i morgen 🙂 

Etter vi hadde pakket opp alle julegavene var det tid for litt dessert. Og da ble det selvfølgelig riskrem *tradisjoner* og multekrem. Selv er jeg storfan av multekrem, så den satt jeg og nærmest slikket bollen tom av. Siden jeg ikke sov så mye i natt, sloknet jeg på sofaen ganske tidlig, og våknet først for en halvtime siden. Haha, tror ikke jeg har sovnet i selskap før! Alt i alt var det en fin og utrolig koselig feiring, med herlig familie. 

Ønsker alle dere som skal feire i morgen, en herlig feiring. Og husk å sette pris på hverandre. Det er tross alt det julen handler om ♥

Hehe, tante Stina måtte selvfølgelig være først ute med å gi Barbiedukke til Emmeline. Gjett om den falt i smak a? Husker selv hvor dilla jeg hadde på Barbie. Her snakker vi storfrelst langt ut i barneskolen!

19 kommentarer

Siste innlegg