Mitt juleantrekk

God jul alle sammen! ♥ 

I dag skal vi feire jul hos storesøsteren min Madeleine. Vi valgte å ta hele julefeiringen i dag, siden søsteren min og kjæresten hennes skal til han sin familie i morgen. Så i dag skal jeg, mamma, pappa, begge bestemødrene mine, tanteungen min Emmeline, og Madeleine og kjæresten hennes feire julaften. Vi er litt utradisjonelle av oss, så vi skal spise kalkun i år. Mmmm, blir sulten bare av tanken på det. I hele dag har det duftet herlig kalkun i hele huset. Nam! Selv syns jeg at kalkun er tusen ganger bedre enn ribbe og pinnekjøtt! 

I morgen tidlig skal vi selvfølgelig se på tre nøtter til askepott og spise godteri fra julestrømpene. *juleidyll*. Håper dere får en fin julefeiring i morgen! Store juleklemmer fra meg til dere alle ♥

Kjolen er fra Nelly.com, og kan fåes tak i HER.

29 kommentarer

Siste innlegg