Juleshopping med Vicky

I dag har jeg vært på Gulskogen senteret en tur med Victoria. Nå var det altfor lenge siden sist vi møttes. Så skravla gikk i et kjør på oss begge! Begge hadde masse nytt å fortelle! Vi gikk først på jordbærpikene en tur og spiste litt lunsj. Jeg bestiller alltid bruschetta med mozzarella og kylling. Det er så utrolig godt! Mmmmm.. Etter spising og masse skravling, var det tid for juleshopping. Jeg hadde fortsatt en del julegaver jeg måtte kjøpe. Fikk heldigvis unnagjort noen av de! Nå har jeg bare et par stykker igjen, så er alt i boks! Kanskje flere enn meg som har vært på juleshopping i dag?

Ble en liten gave på meg selv også. Ny håndkrem og handsker fra The Body Shop. På vinteren får jeg alltid helt ekstremt tørre hender, så da er jeg alltid på jakt etter den perfekte håndkrem! Victoria hadde prøvd denne håndkremen fra før av, og den passer veldig bra på tørre hender som lett sprekker opp. Så da måtte jeg bare prøve den! 

 

14 kommentarer

Siste innlegg