Rundt halve Oslo

Hei hei dere!

 

Nå sitter jeg på toget på vei hjem fra Oslo. Har vært på farten i hele dag, så har ikke rukket å oppdatere dere! I går kveld la jeg meg sjokkerende tidlig ? til å være meg. Allerede 23:30 var jeg under dyna, og på vei til drømmeland. Men etter at jeg våknet sikkert 5 ganger i natt, klarte jeg ikke å dra meg ut av senga før klokken var nærmere halv ti.

Og siden jeg måtte dra hjemmefra litt tidlig for å dra på en casting, så ble det ikke noe tid til å oppdatere med dagens antrekk, som jeg egentlig hadde tenkt til! Men men, kan ikke fortelle dere noe om castingen på en god stund i alle fall. Men prosjektet virker utrolig spennende, så jeg håper virkelig på å få være med på det!

 

Etter castingen dro jeg for å møte Nora. Og vi raidet kanskje halve Oslo for å finne en ny veske og pysj til meg. *Frøken-aldri-fornøyd*. Endte opp med en skikkelig søt og god pysj (kan vise dere den bedre etterpå). Og en veldig fin, men minimalistisk veske fra H&M. Jeg gidder nesten aldri å kjøpe noe spesielt dyre vesker, siden jeg bytter de ut annenhver uke, uansett. Så derfor passet H&M vesken mye bedre enn en veske fra Michael Kors, for eksempel.

Aaaah, det er så koselig i Oslos gater nå!

 


5 kommentarer
    1. Jeg bladde litt igjennom arkive ditt for å se gamle innlegg og fant blant annet noen av modellbildene dine.
      Jeg har ALDRI sett deg med helt kort hår og når jeg fant bilder av det fikk jeg sjokk.
      Jeg må bare få sagt det Stine! Du er STUNNING med bob frisyren og burde vurdere å ha det igjen en stund!
      såg så voksen ut! Utrolig fin!
      Men du er jo vakker selv med langt hår. Alt kler den smukke ! 🙂
      Klem

    2. Jeg og har mye vesker og bytter på mye, men fant en Micheal Kors veske på ebay til 700 kr, den var kun brukt få ganger, men jeg digger å kjøpe brukt, hvertfall når man sparer så mye penger, og får like fint! 🙂 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg