Konkurranse: Vinn personlig almanakk! – AVSLUTTET

Hei hei!

I samarbeid med personligalmanakk.no skal jeg nå få lov til å dele ut almanakker til 3 heldige lesere. Er ikke det fantastisk? Jeg har brukt almanakk derfra i over 2 år, og er utrolig fornøyd med almanakkene, eller.. Jeg elsker de! De er så utrolig kjekke å ha med seg rundt når man skal huske på forskjellige avtaler og ting. Når jeg gikk på VGS brukte jeg min almanakk flittig til å skrive ned lekser, innleveringer, karakterer, og mye mer. Nå bruker jeg den til å skrive ned når jeg trener, jobber, skal huske på ting, eller gjøre ting. 

Det som er smart med de er at man kan velge startmåned helt selv. Så hvis man bestiller nå kan man for eksempel velge januar som startmåned. Så man slipper å måtte vente med å bruke den, som sånn man må med skolealmanakker. I tillegg kan man velge forside, bakside og innholdsdesign helt selv. Så den kan se ut akkurat sånn som du vil at den skal se ut! Så hvis du vil gi en til en venninne til jul kan du for eksempel lage en fin forside med bilder av dere to. Høres ikke det bra ut? 

For å bli med i konkurransen må du:

– Følge facebooksiden min HER.
– Følge personligalmanakk på facebook HER eller instagram @personligalmanakk (dette er valgfritt).
– Skrive mailen i kommentarfeltet så jeg kan kontakte deg dersom du er en av de tre heldige vinnerne! 

 

Vinneren trekkes torsdag 12. desember! 

233 kommentarer

Siste innlegg