15 Days challenge: Day 15

  day 15: Rommet ditt

 

Uæh, tenk at dette er siste dag i challengen! Jeg syns det har gått så utrolig fort. Syns ikke det er lenge siden jeg la ut challenge day 1. Denne challengen har vært utrolig morsom. I tillegg til at da har jeg på en måte visst hva jeg skulle blogge om de forskjellige dagene. Det kan jeg love dere at gir et boost på blogg motivasjonen!

Dagens challenge er å vise rommet mitt. Jeg begynte å pusse det opp for et års tid siden, og nå er jeg endelig fornøyd med det. Jeg syns at interiør skal ta litt tid. Det er da man faktisk blir fornøyd! Da får man kjent litt på hvordan man vil at ting skal se ut. Dere ser kanskje på rommet mitt at jeg er veldig glad i hvitt og rosa. Syns det blir så minimalistisk og fint. I tillegg blir ikke rommet så lite heller, noe det fort kan bli hvis man har mye mørke farger. Så det er et lite tips til dere som vil at ungdomsrommet skal se større ut!

25 kommentarer

Siste innlegg