Dagens antrekk

Hei folkens! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb, ble sen kveldsjobbing på meg i dag. Men aldri feil det! Liker meg jo veldig godt på WOW så der er det alltid kos å jobbe. Spesielt når dere skjønne leserne kommer innom for å ta bilde med meg. Da smelter hjertet mitt helt! ♥ Kan dere som har tatt bilde med meg sende bildene på mailen min: [email protected]  Tenkte å lage et lite innlegg med bildene! 

Nå sitter jeg og venter på at paien skal bli ferdig i ovnen, så jeg endelig kan få i meg litt mat. Jeg rakk å spise før jeg dro hjemme ifra, men av en eller annen grunn blir jeg alltid skrubbsulten igjen med en gang! Hmmm.. Men men, nå må jeg stikke opp. Så blogges vi i morgen! 


Topp – Cubus // Jakke – H&M // Tights og shorts – Bik Bok // Sko – Jeffrey Campbell, bubbleroom.no

24 kommentarer

Siste innlegg