15 Days challenge: Day 7

  Day 7: Favorittmaten din

 

Denne challengen skulle egentlig kommet for et par dager siden. Men de siste dagene har det vært så mye som har skjedd, på den private delen. I tillegg jobbet jeg tirsdag og onsdag. Så det har ikke vært så mye overskudd og tid til bloggen! Men nå begynner ting å klarne seg opp igjen, og da får jeg mer tid til dere! 

I dag er challengen favorittmaten min. Jeg er en stor matmoms, og elsker mye forskjellig mat! Derfor blir det nesten umulig å bare nevne en ting som min favoritt. Derfor vil jeg heller nevne flere. Kanskje dere får noen mattips også?

Blåskjell med pommes frites og majones // Muligatawny suppe // Sushi; laks med avocado // Cæsar Salat


Rakfisk med masse godt tilbehør: potetsalat, rødbeter, eggerøre, lomper, osv. // Louis P’s Pastapizza fra Jonas B Gundersen. Kyllingpizza med pasta ♥ // Bruschetta med Mozzarella og Kylling

Taco er selvfølgelig en av mine største favoritter. Men har aldri tatt bilde når vi spiser taco hjemme, så det får jeg ikke vist noe bilde av. Vi lager en litt annen variant med guacemole og salsa!

 

– Hva er din favorittmat?

13 kommentarer

Siste innlegg