Endelig vakre negler!

I går var jeg hos Monica og satt på gelenegler. Jeg har aldri hatt det før, så jeg var veldig spent på hvordan det kom til å bli. Spesielt siden jeg har veldig stygge negler fra før av. Visste veldig lite om de type neglene fra før av, så var veldig morsomt å se på når hun la de på. Måten hun gjorde det på var at hun støpte på gele som hardnet under spesiallamper. Fancy fancy! 

 

Neglene mine helt naturlige (ikke veldig pene!) 

Neglene etter første lag med gele

På bildet under kan dere se det ferdige resultatet. Jeg ble helt utrolig fornøyd! Neglene ser veldig velstelte, naturlig og delikate ut. I tillegg er de veldig behagelige å ha på. Når Monica satt på meg negler tok det ca et par timer, men refill (som man gjør etter 3-4 uker) tar kortere tid. Et lite deilig avbrekk i hverdagen! Jeg kan absolutt anbefale de som bor eiker og Drammensområdet å sette på negler hos Monica. Dere kan enten kontakte hun på facebook siden hennes HER eller sende henne en melding på tlf: 41766745. Hun holder til i Mjøndalen. Hun har forresten en konkurranse på facebooksiden sin, der en heldig vinner kan vinne et gavekort på negler. Så den må dere sjekke ut HER

Her er noen eksempler av negldesign hun lager!


sponset behandling

30 kommentarer

Siste innlegg