Vinn goodiebag verdi 3000,- kr!

Siden jeg er skjønnhetsblogger får jeg mye produkter i posten, og ofte får jeg dobbelt opp av produktene. I tillegg er det mange av produktene jeg aldri tester eller bruker, så da blir de bare liggende på hylla. Siden det snart er jul er jeg veldig i give-away humør, og vil gi en god julegave til en heldig leser. Jeg har valgt ut en del forskjellige produkter, blant annet: 2 øyeskygger, 3 neglelakker, håndkrem, ansiktsvask, leppestift, CC Cream, mud mask, lipgloss, parfyme og mye mer! Alt som er på bildene under går til en heldig leser! 

For å vinne goodiebagen må du like facebooksiden min HER og dele dette innlegget på facebook. Veldig enkelt! Husk også å skrive e-mail addressen din i kommentarfeltet, i tilfelle DU vinner 🙂

Trekker en heldig vinner 5. desember! 

926 kommentarer

Siste innlegg