15 Days challenge: Day 5

Day 5: Noe du er redd for

Jeg er redd for så mye forskjellige ting. Jeg er redd for dyr, krig i Norge, miste noen jeg er glad i, måker (egentlig alle slags fugler), karuseller og bli overfalt når jeg går alene hjem fra byen. Men jeg er faktisk ikke så redd for de standard tingene som mange jenter (og gutter) er redd for som slanger og edderkopper. Har faktisk holdt en slange i handa, så det kan jeg faktisk si at jeg ikke er redd for de. Og edderkopper tror jeg at er mer redd for meg, enn jeg er for de. Er heller ikke redd for å stå forran store menneskemengder og holde foredrag/gå catwalk. Den frykten overvant jeg når jeg gikk catwalk forran 15’000 mennesker på Mela festivalen i Oslo. 

Men jeg er egentlig ikke skikkelig redd for noe. Jeg tror kanskje det er fordi jeg har sett så mange skumle filmer når jeg var liten, så jeg har fått et veldig rart forhold til vold og andre ting man kan være redd for. Det er jo ganske vanlig å ikke klare og sove etter at man har sett en skummel film. Men jeg sover faktisk like godt. Hehe! For meg er vel vold og grusomheter noe som kun skjer på film, og ikke i virkeligheten. Selv om jeg godt vet at grusomme ting skjer i virkeligheten. Men jeg klarer liksom ikke å sitte dritredd hjemme hos søsteren min, bare fordi det visstnok skal spøke der. Hehe! 

18 kommentarer
    1. jeg er også redd for krig i Norge! jeg tror også at edderkopper er mer redd for meg enn det jeg er for de, men er fortsatt livredd for de! skal hvertfall aldri holde en slange! 😀

    2. Fint innlegg. 🙂 Er ikke noe redd for slanger jeg heller. Uff måker, det er de verste fuglene jeg vet om.
      Kjempe fin jakke du hadde på bildet 🙂 Ta gjerne en titt innom min! <3

    3. Jeg er heller ikke redd for de normale tingene, og hvis jeg f.eks er på rommet mitt bruker jeg og tenke ut en fluktplan eller et potensielt våpen jeg kan bruke til å komme meg unna. Litt rart, men også lurt. 🙂

    4. Hei, elsker bloggen din å alle videoene du legger ut å lurer på hva den sangen i starten av alle videoene heter. Blir sykt glad for svar.!! 😉

    5. Hei 🙂 du har utroli fint hår <3 men jeg lurer på en ting, får håre mitt nederst er veldi mjukt og godt men helt øverst i hodebunnen er det som det er mere shampho igjen og det er veldi tørt, har du noe tips til hvordan håre blir fint?

    6. Hehe. 😛 Eneste jeg er skikkelig redd for nå er p bli overfalt sent på kvelden da jeg går hjem alene eller at det skal skje noe med datteren min når jeg ikke er tilstede. 🙂

    7. Etter at jeg ser en skummel film, blir jeg vanligvis aldri redd. Eller det trodde jeg da. Helt til jeg så på noe jeg egentlig ikke skulle ha sett på:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg