15 Days challenge: Day 4

  Day 4: Et bilde av deg selv som barn

Uæææh, er det ikke rart å se så gamle bilder av meg? Fra den alderen jeg var der ca, har jeg faktisk ikke endret selve utseendet (bortsett fra at jeg har blitt eldre) så veldig mye. Når jeg ser på bilder fra jeg var yngre enn det der, så kjenner jeg meg ikke igjen. Skikkelig rart egentlig! Men det er vel kanskje sånn med flere? Her ser dere forresten min naturlige hårfarge, og øyenbrynene mine før jeg begynte å gjøre noe som helst med de. Det er jo flere av dere som har spurt meg om hvordan min naturlige hårfarge ser ut, så her får dere svaret! Hehe 🙂

Nå må jeg løpe for jeg skal på jobb på WOW Gulskogen. Var forresten utrolig koselig å møte flere av dere som leser bloggen min på nattåpent i går. Ble så glad at det var så mange av dere som spurte om å ta bilde med meg. Dere er så gode! Hadde blitt veldig glad om dere kunne sendt meg bildene på mailen min: [email protected] ♥ 

16 kommentarer

Siste innlegg