Dere er så skjønne!

God helg! ♥

I dag er virkelig timeplanen helt full! Jeg skal først på jobb på WOW Gulskogen fra 15-19. Kom innom og si hei hvis dere skal på senteret! Det er flere av dere som har spurt om dere kan ta bilde med meg mens jeg jobber. Og selvfølgelig kan dere det! Jeg syns det er så stas og koselig å ta bilde med dere. Dere er jo så herlige og skjønne! Syns det er like gøy hver gang jeg møter på noen som leser bloggen min, enten det er mens jeg på jobb, på butikken eller på byen. Da får man liksom se hvem ansiktenene bak statistikken er! 

På vei til jobb må jeg svinge innom vinmonopolet en tur. For i kveld skal jeg ut på byen med en venninne jeg ikke har vært med ordentlig på en del år. Vi var bestevenner helt fra barnehagen og til ungdomsskolen, og så endte vi litt hver vår vei. Men i kveld skal vi ut sammen! Og jeg gleder meg kjempe masse! Vi skal vorse hjemme hos meg mens vi sminker oss og blir klare for byen! Regner med at vi drar på Z bar & cafè i kveld, siden det pleier å være bra med liv der!

Er ikke pus søt? 


23 kommentarer

Siste innlegg