Gym, tan, laundry

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en liten runde med trening og solarium. Har blitt helt hekta på begge! Er så deilig å komme inn i gode treningsvaner igjen. Så nå er mandag, onsdag og fredag mine faste treningsdager. Nå skal jeg straks opp og begynne å rydde på klesrommet mitt. Hehe, der blir det alltid kaos! Tips: Ikke gi en jente som har litt for mye klær, et eget klesrom! Så nå skal jeg vaske en del klær og rydde på plass resten. Etter det må jeg gå over rommet mitt en tur. Der ser det heller ikke ut! Tror jeg er tidenes rotehue! Heldigvis ser jeg det selv, så jeg tar det før det blir for ille! 

Er noen av dere som har lurt på hvor jeg trener. Og jeg trener på Fitness One på Loesmoen i Hokksund. Har trent der veldig lenge nå! Selv om jeg hadde en pause i sommer, da jeg jogget mest ute. De har pusset opp for ikke så altfor lenge siden, så nå er det veldig stort og bra der! De har alt fra styrketrening til saltimer, så bare å komme innom og ta en titt! Eller sjekk ut hjemmesiden dems: fitnessone.no

 Treningstopp HERFRA

 

– Har du trent i dag? Eller har du planer om å trene senere i dag?

 

21 kommentarer

Siste innlegg