Back on track

De siste par månedene har kostholdet mitt vært utrolig dårlig. Jeg har spist pizza og godteri nesten hver kveld. Hehe, sånn er det når man får seg kjæreste og begge er like late til å lage mat. Da blir det fort mye pizza! Men jeg har alltid lovt meg selv at selv om jeg får meg kjæreste, så skal jeg ikke bli blant de jentene som bare gir blanke i utseendet sitt. Og slutter å trene og spise sunt, og som bare dasser rundt i grå joggebukser. Det skal ikke bli meg! Så fra nå av blir det null godteri fremover, og kun pizza (junkfood) ved veldig spesielle anledninger. 

I tillegg skal jeg begynne å trene mer styrke igjen. Minst tre økter per uke. Dette skal jeg klare! Det må jeg bare! …og jeg må ta mer sol. Gud så bleik jeg har blitt i det siste! Ikke veldig lekkert. Forresten, grunnen til litt sen update på bloggen er fordi jeg har vært i Oslo i dag og “løftet” hair extensionet. Altså ta det av og på, hehe! Det er jo kun Susanne som får lov til å gjøre noe som helst med håret mitt (stoler ikke helt på vanlige frisører!), så da blir det alltids en tur inn til Oslo hver gang jeg skal fikse håret! 

– Hvem flere blir med på godteristopp? Come on guys!

19 kommentarer

Siste innlegg