Vinn gavekort på 800,- fra Zalando! – AVSLUTTET

Hei søtinger! Siden dere liker når jeg har konkurranser, så skal jeg kjøre igang en ny en nå! Premien er et gavekort på zalando.no på hele 800,- kr! Da kan man kjøpe seg en ny vinterjakke, nye sko, treningstøy, babyklær, eller kanskje nye puter til hjemmet? På zalando har de noe for alle aldre og for begge kjønn, og de har et enormt utvalg! Jeg tuller virkelig ikke når jeg sier at de har et enormt utvalg, for de har over 100’000 produkter fra 1500 forskjellige merker! Det kaller man utvalg det! 

For å vinne gavekortet må du følge meg på facebook HER. Husk å legge igjen mailen din i kommentarfeltet, så jeg kan kontakte deg hvis akkurat du vinner! Lykke til alle sammen 🙂 Trekker ut en heldig vinner om 10 dager (15 november!).

 

VINNEREN ER TRUKKET – VINNEREN BLE LINE CECILIE LARSEN

273 kommentarer

Siste innlegg