Trick or treat!

Happy Halloween! 

I dag er dagen da tusenvis av barn/unge i hele verden kler seg ut og går “trick og treat” eller på godt norsk: Knask eller knep. Jeg har mange gode minner fra tidligere halloween feringer. Husker hvor gøy det var å kle seg ut, og slenge på all sminken på badet sammen med venninder. Også kunne man gå fra dører til dører og få godteri, eller gjøre noen knep *mohahaha*. Har kledd meg ut som litt forskjellige ting gjennom årene. Men djevel er absolutt favoritten! Passer ikke den godt til meg? Hehe! 

Lette litt i arkivet på bloggen og fant disse bildene fra da vi feiret Halloween hos en jente fra VGS. Tror det er den morsomste halloweenfesten jeg noensinne har vært på! Helt fantastiske mennesker, og jeg var utkledd som en søt liten fe! 

Er det noen av dere som skal gå Trick or Treat i kveld? Og hva skal dere kle dere ut som? Spent på å høre! 

 

24 kommentarer

Siste innlegg