En helt utrolig opplevelse

I fjor kom jeg helt til finalen i Vixen blog awards i kategorien “Årets skjønnhetsblogg”. Det var en helt utrolig opplevelse, ikke bare å være blant topp 5 i hele Norge blant skjønnhetsbloggerne. Men det å være på selve Vixen blog awards showet, meet and greet festen og alle kursene som vi skjønnhetsbloggerne fikk være med på. Når man jobber så mye med bloggen sin på en daglig basis som jeg gjør, så er det helt vidunderlig å få så mye herlig tilbake. Og ikke minst, at en jury med fagfolk fra mote- og skjønnhetsbransjen syns at bloggen min er bra. Det betyr mye!

I år avholdes Vixen blog awards for fjerde året på råd, og nomineringen har allerede startet. Man kan nominere sine favorittblogger helt frem til 1. november. Jeg håper virkelig dere har lyst til å nominere meg. Det hadde betydd så utrolig mye for meg ♥ Siden min blogg handler om så mye forskjellig, så kan dere gjerne nominere meg til flere kategorier. Jeg tror de som passer til bloggen min best er: “Årets inspirasjonsblogg”, “Årets skjønnhetsblogg”, “Beste dagens outfit” og “Årets moteblogg”. 

Dere kan nominere meg HER. Setter så utrolig pris på om dere gjør det ♥

20 kommentarer

Siste innlegg