Håper smertene har gitt seg!

Nå skal jeg straks dra ut på løpebanen og prøve meg på en liten treningsøkt. Har ikke fått trent på nesten to uker nå, fordi jeg har hatt så sinnsykt vondt i bena. Er ikke sikker på om det var beinhinnebetennelse eller om jeg bare hadde strekt en muskel. For å være ærlig så håper jeg sterkt på det siste! Fikk et tips om at jeg kunne prøve varm/kald dusj. Altså dusje med veldig varmt vann i 1 minutt, og 30 sekunder med veldig kaldt vann, and repeat. Det virker som det har fungert! 

Så nå skal jeg prøve meg på en liten tur. Håper virkelig smertene har gitt seg! Har i alle fall ikke kjent noe når jeg har gått vanlig. Ønsk meg lykke til! 

Litt frokost før jeg skal ut å løpe: Cottage cheese med kanel, vitaminbjørner og grønnsaksbjørner! 

– Flere som skal, eller kanskje allerede har trent i dag?

 

11 kommentarer

Siste innlegg