Dagens outfit

I dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på flere måneder. Stod opp klokken 06:00! Uæh, rart å tenke at jeg var oppe så tidlig! Grunnen til det var fordi jeg skulle til Oslo på pressemøte med Oriflame. Når jeg kom dit ble jeg møtt av de herlige jentene fra Mildh press og en av Oriflames ambassadører. Først ble det litt frokost spising: eggerøre, grovt brød, smoothie, røkelaks og krepsesalat ble min frokost! Så fikk vi litt informasjon om Oriflame sitt nye produkt “Ecollagen”, som jeg fikk med hjem for å prøve. Kommer absolutt til å skrive en anbefaling dersom jeg blir fornøyd med det! Utifra det jeg fikk høre, virker det veldig lovende!

Når jeg kom hjem til Hokksund kom søsteren min Madeleine og hentet meg. Så på vei hjem fra barnehagen fikk vi tatt litt antrekksbilder. Er så artig at søsteren min har begynt å blogge nå! Kan hende jeg har gitt henne bloggbasillen. Hehe! Bloggen hennes er forresten madeleinekristine.blogg.no

Veske – Bagorama, Lycke

Vest og bukse – Bik Bok

Genser – Cubus

Sko – Din Sko

 

26 kommentarer

Siste innlegg