Dagens antrekk – Familiebursdag

I går var jeg med søsteren min Madeleine og feiret bursdagen hennes med noen av hennes venniner. Vi vorset hos Madeleine først med presanger, tequila, god musikk og sex on the beach (drikken altså, hehe!). Utover kvelden dro vi på Klubbteatret. Vi kom ganske tidlig, så det var ikke ekstremt mye folk når vi kom. Men det ble sinnsykt fullt med folk etterhvert, og på dansegulvet var det utrolig god stemning!

Siden jeg drakk på fredag, så orket jeg ikke å drikke så mye i går. Så ble egentlig aldri noe spesielt full, og det kjennes i dag. Det er så fantastisk å ikke være fyllesyk i det hele tatt. På fredag mistet jeg det lille rosa kameraet mitt, som jeg pleier å ha med meg når jeg drar ut. Snakk om å være susehue a!? Sånn går det når man putter kameraet i bh’en, og begynner å danse. Hehe! Så får ikke vist dere noen bilder fra gårsdagen, dessverre!

I dag skal vi feire bursdagen til Madeleine med familien, så da blir det nok masse kaker og mat. Tanten og onkelen min har lagd masse god mat, så nå gleder jeg med skikkelig! Kommer nok til å rulle hjem igjen etterpå! 

Bluse – Sheinside.com (direktelink HER)

Ringer – Glitter

Sko – Din Sko

Bukse – Junkyard.com (direktelink HER)

Klokke – Danielwellington.com

 

33 kommentarer

Siste innlegg