Oppskrift: Speltlompe pizza

I dag lagde jeg meg en veldig sunn, rask og enkel middag. Nemlig speltlompe pizza! Hadde sykt lyst på vanlig pizza i dag, men det er så usunt, i tillegg til at man blir skikkelig daff av det! Så derfor gikk jeg for en sunnere løsning. Siden jeg ikke er noe glad i kjøtt på pizza (liker bare kylling!) så ble det en vegeteriansk variant i dag. Men man kan gjerne slenge på skinke eller noe lignende hvis man ønsker. Over kan dere se hva jeg hadde på (tok også på litt løk i siste liten!). Denne retten passer veldig bra for studenter som bor alene, siden den er veldig billig å lage. I tillegg er det enkelt å posjonere til en person. 

La speltlompe pizzaene være i ovnen på 200grader i 5-10 minutter. Følg med og ta de ut når osten er ordentlig smeltet! 

NAM! Ser det ikke godt ut? 

30 kommentarer

Siste innlegg