Ny treningstights fra Buyhelse

For en ukes tid siden fikk jeg en ny tights fra buyhelse.no. Har prøvd den ut litt i forrige uke, men i dag fikk jeg virkelig prøvd den ordentlig ut. Gud så deilig den er å bruke! Siden den har ganske tykt stoff er den helt perfekt til jogge/gåturer ute i det vakre høstværet. Den puster utrolig bra, men samtidlig så begynner man ikke å fryse når man har den på. Brukte en av de vanlige tightsene mine på joggetur ute for et par uker siden, da det var litt kaldt. Og fy**** som jeg frøys! Men det slapp jeg heldigvis nå! 

Tightsen kan kjøpes HER. Den er virkelig å anbefale!

Genseren er forresten HERFRA – Virkelig å anbefale den også. Elsker den ♥ Den finnes i svart, rosa, oransje og blå i tillegg til lilla som jeg har! 

 

//reklame

17 kommentarer

Siste innlegg