Ut på tur, aldri sur!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en joggetur med Tessa, altså hunden til faren min. Vi tok oss en tur i Hoensmarka i dag. Vanligvis pleier vi å jogge rundt bygda, men orket ikke 7,5 km, der halvparten er oppoverbakke i dag. Så istedet ble det 3,5 km lang tur istedet. Men det var deilig det også! Syns det er så fint å jogge i Hoensmarka siden det er mye opp og nedoverbakker der, da blir ikke treningen så ensformig! I tillegg så er det en ca 700m bratt bakke som man kjenner veldig godt, spesielt på lårene og rumpa! Hehe! Er ikke kjempe fan av å jogge på asfalt heller, siden det er skadelig for knærne, så derfor er marka et perfekt sted å jogge! 

Fikk også testet ut genseren jeg kjøpte på H&M i går. Den er absolutt å anbefale! Den pustet veldig bra, så jeg slapp å blir gjennomsvett! I tillegg er den i utrolig behagelig stoff, som kjennes ut som silke på huden. Helt herlig! 

Ikke alltid så lett å få bra bilder nå man bruker fjernkontroll og stativ, i tillegg poserer med en hund. Hehe! 

Er forresten en del av dere som har lurt på hvor jeg har vannflasken når jeg er ute og løper. Den har jeg i et vannbelte (er det riktig ord? Haha!) som jeg har kjøpt på XXL i merket Nike. Tror det kostet ca 150,- kr, så er ikke veldig dyrt. Men det er absolutt en god investering! Kan anbefale dette beltet for de som er glade i å løpe mye ute. Bare husk at det passer best til 0,75 liters flasker. Det kan også justeres veldig enkelt, så det passer til alle! 

– Har du trent i dag?

 

29 kommentarer

Siste innlegg