I <3 Batoko

For et par dager siden fikk jeg denne sykt fine shortsen fra batoko.com i posten. Har jo helt dilla på highwaist shortser, men er nesten umulig å finne noen som er skikkelig fine. Men endelig fant jeg en! Selv om det er høst og snart vinter (kjenner jeg gråter inni meg når jeg skriver vinter) snart så syns jeg det er fint med shorts og tights under. I tillegg er jo shorts 100 ganger mer behagelig å ha på, fremfor en stram bukse. Shortsen kan fåes tak i HER, og dener forresten på salg nå. Så den koster 40 euro (ca. 315kr) og ikke 60 euro (ca. 472kr) som den vanligvis gjør! 

Nå skal jeg straks til R og se på charterfeber. Er jo gøy å se at tcmn og Rannveig er med i år. Selv om jeg syns dem fremstiller Rannveig som litt vell dum da. Men men, underholdende tv fordet! 

 

13 kommentarer

Siste innlegg