Dagens antrekk

Noen veldig kjappe antrekksbilder før jeg stikker til Oslo. Lyset ute var ikke helt på min side i dag, så ble veldig få bilder. Men men, det går vel bra! I dag skal jeg på Eric Saade konsert i Oslo. Har sett Eric Saade live på VG lista topp 20 for et par år siden, og da var han utrolig bra. Så gleder meg til å se han live i dag, på sentrum scene. Men før konserten starter skal jeg og Nora en tur på Friday’s og spise middag, og snakke gossip. 

Selv om vi ikke får møtt hverandre så ofte som vi skulle ønske, så snakker vi i telefonen nesten hver dag. Det er så fantastisk med sånne venner man kan ringe til og snakke med om hva som helst. Tar med meg det lille rosa kameraet mitt, så skal prøve å få tatt noen bilder til bloggen!

Bukse og topp – Bik Bok

Veske – ioffer.com

Armbånd – Glitter

Sko – Jeffrey Campbell – nelly.com

 

28 kommentarer

Siste innlegg