Hvorfor ta imot dritt?

Tidligere i dag fikk jeg en litt frekk kommentar på instagram, etterfulgt med at jeg måtte finne meg i å ta imot dritt fra andre, siden jeg legger ut de bildene jeg legger ut. Det eneste jeg klarer å tenke da er, hvem faen er du til å slenge dritt? Hvorfor skal jeg ta imot dritt fra deg? Hvorfor skal noen som helst ta imot dritt fra noen?

Bare fordi jeg har satt meg selv i den posisjonen hvor jeg er et offentlig menneske, så betyr det ikke at jeg gidder å sitte og ta imot dritt fra alle og enhver. Folk som slenger dritt er så sinnsykt patetiske. Har de virkelig ikke noe annet å bruke livet sitt på, enn å rakke ned på andre? Har de virkelig et så jævlig liv at de man få andre til å føle seg som dritt, bare for å føle seg bedre selv? Hadde jeg ikke hatet mennesker som slenger dritt, hadde jeg nesten syntes synd på de. 

Selv om jeg ikke tar meg nær av drittkommentarer, blir jeg jo selvfølgelig oppgitt og sur av å lese de. At mennesker kan få seg selv til å skrive så mye slemt blir jeg faktisk sjokkert av. Når ble det plutselig greit å slenge dritt til hverandre? Å kalle andre for hore, stygg, feit, dverg, osv er faen ikke greit. Så enkelt er det!

Og som Miley Cyrus synger: Forget the haters, cus somebody love yah. Husk det neste gang noen slenger dritt!

 

 

47 kommentarer
    1. Du har så rett! De som slenger dritt må jo også ha elendig selvtillit.
      Var nettopp noen som kommenterte anonymt på bloggen min, også svarer jeg på en “fornuftig” måte, jeg slenger aldri dritt tilbake. Også kommer personen og skriver en ny kommentar, der hun skriver at hun er enig med kommentaren over, også jammen er det ikke samme ip-adresse, også bytter hun navn og later som om hun er to forskjellige personer. Helt patetisk.

    2. Enig med deg og ta imot drit bare fordi man er blogg gjør jeg heler ikke. Jeg lukker ut slike kommentarer og sletter . Godtar de som er høflige for orker ikke og ha slike kommentarer… Bare drit i dem tenk at de må ha jævelsk med fritids problemmer som orker skrive noe sånt til deg. Du har en fin blogg og er heilt fantastisk, pen 🙂 SÅ da er det kanskje sjalusi inne i bildet i dem stygge kommentarerne. STÅ PÅ 😀

    3. Hater folk som slenger dritt etter seg. De bør bare skaffe seg et liv og bruke tiden på noe annet enn å skrive stygge kommentarer! 🙂 <333 Elsker bloggen din. Stå på! :)))

    4. Synst det er så sykt at folk er så frekke. Kan noen svare på hvorfor det er lov å slenge dritt til en person bare fordi han/hun har blogg??! Skulle likt å hørt de grunnene!

    5. Du har helt rett – og nettopp derfor burde du kanskje begynne å tenke litt over hvordan du prater om andre også? bare sånn, hvis du ikke har tenkt over det før.. ingen har rett til å dømme deg fordi du utgir deg offentlig, men du har heller ingen rett til å dømme andre utifra hva du HØRER. så ja, kanskje på tide med en liten oppvekker 🙂

    6. når du irriterer deg/blir sur over nett en kommentar på insta, så føler eg at du over reagerer, tror du ikkje at den personen som la det ut vil tenke ”haha hun to seg til den kommentaren så jævlig at hun la det ut på bloggen?”. eg sier bare neste gang sriv generelt om mobbing, drittslenging osv ikkje skriv sånn at du fikk en stygg kommentar som om det er den første av ingen stygge kommentarer du noen gang har fåttt

    7. enig, ikke finn deg i stygge kommentarer. kommer bare fra sjalue folk som ikke har nokka bedre å gjøre enn å slenge dritt til andre som ligger over dem! digger deg Stina, du fortjener mer respekt<3

    8. Viktig å ikke ta seg nær av alt. Men dette er jo akkurat hva denne personen vil, ha oppmerksomhet,Og det rekker du ut via ett innlegg. Og når man har blogg, så må man regne med å få både positive og negative tilbake meldinger. Mange som er sjalu og lever for å rakke ned på andre for å føle seg bedre. Utrolig teit egentlig.

    9. Blogger jo selv og har ikke fått noen dritt kommentarer på bloggen min… enn så lenge! Er så utrolig enig med deg Stina! Stå på videre med det du driver med, du virker som en herlig person utifra jeg har lest og sett om deg. Ikke la andre tråkke på deg! :))

    10. Digger deg men går det ann å være mer butthurt? Nei det tror ikke jeg. Bare drit i de stygge kommentarene. Ikke heng deg opp i de. (:

    11. Mest sannsynlig er at denne personen er ute etter oppmerksomhet, så det beste du her kan gjøre er å overse dette fullstendig og konsentrere seg om de positive tingene som du oppnår her på bloggen. Stå på : )))

    12. I do love yah Stina! <3 For hver frekke kommentar du får,skulle du fått en laaaang kos av meg ;o)

    13. ENIG!! Syns ikke at det er noe gøy. Før man legger ut dritt om andre kan man tenke: hva om noen andre hadde skrevet det til meg ? hva ville jeg følt? du er forbildet mitt 🙂

    14. Helt enig i dette, sitter for øyeblikket med dritt-kommentarer og rykter som går meg opp til halsen på grunn av ei jente som bestemte seg for å henge meg ut på både facebook og blogg med falske anklager,løgner og rykter… Så skjønner godt hvordan du har det! Elsker bloggen din btw, du er virkelig en inspirasjon <3 Stay strong!

    15. Er enig i deg.. men igjen, det vil alltid være folk som slenger dritt. Som blogger blir man jo et lettere offer for drittslenginga. Så synes vel egentlig ikke man burde ta seg nær av det. Skaff deg litt tykkere hud, virker som du tar deg nær av alt. Er ikke et bra bloggtips å blogge om haters vær jævla uke.. noe jeg synes du starter å gjøre… Synes ingen burde finne seg i dette med mobbing og drittslenging, men HALO, hvor mye skal man egentlig ta til seg?

    16. Enig med deg.:)sånne dårlige og misunnelige sjeler er det
      nesten litt synd på.de har en bit å gå kan man si.eller en masse flere runder
      med seg selv.dessverre 🙂

    17. Du har på deg de fineste klærne jeg har sett. Jeg føler at jeg kan se gjennom dem, og jeg blir motivert og kraftig hetero. Jeg lurer på om vi kan ta en kopp kaffe en dag? På Skjetten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg