Dagen derpå..

Hei skjønninger ♥ Har ikke blogget på et par dager, fordi jeg trengte litt fri. På fredag var jeg hos Victoria og vi hadde skikkelig jentekveld. Med sushi, film og grønnsaker med dip. Utrolig koselig å ta det helt rolig på fredagskvelden. I går var jeg ute med Marius og Henrik. Siden det har vært elvefestival i Drammen i helgen, var det utrolig mye folk i hele byen.

Så vi dro på Klubbteatret siden det alltid pleier å være veldig bra der, og i går var intet unntak. Vi danset og drakk, og hadde det helt awesome, og det kjenner jeg veldig godt i dag. Men det var så verdt det! Hvordan har helgen deres vært? Håper dere har kost dere minst like mye som jeg har!

Følg meg gjerne på bloglovin eller facebook

4 kommentarer
    1. Håper du starter å blogge mye fremover nå da 🙂 Liker når du har 3 innlegg om dagen! (eller mer da selvfølgelig)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg