10 fun facts om meg

– Jeg har 116 i iq. Tok test på mensa.no. Så er ikke så dum som de fleste skulle trodd! Tror gjennomsnittet i Norge ligger på 100 ca.

– Jeg er alltid for 10-15 min for tidlig til ting. Blir helt stressa hvis jeg kommer for sent til ting. For eksempel hvis jeg skal på et pressearrangement er jeg alltid for tidlig ute. Syns det er så uprofesjonelt å være “diva” og komme for sent.

– Jeg har sykt angst for føtter. Syns føtter er så ekle, selv om de kan være helt nydusjet. Får helt panikk hvis folk skal ha meg til å gi de fotmassasje. Det kommer nok aldri til å skje at jeg gir det!

– Jeg er sykt klønete. Klarte nettopp å søle masse negllakkfjerner over sminkebordet mitt. Standard meg! Våkner alltid opp dagen derpå med masse små blåmerker og kutt på ben og armer, fordi jeg skumper borti ting hele tiden!

– Har mange ganger blitt kalt “porselensdukke” av voksne mennesker. Spesielt foreldre til venner. Er ikke heeelt sikker på hvorfor akkurat. Men tar det som et kompliment, siden de er perfekte!

– Jeg må alltid se på noe på netflix når jeg sminker meg. Syns det er så sykt kjedelig å sminke meg eller fikse håret, uten å se på noe. Tror jeg bruker iPad’en min 90% til kun det. 

– Jeg syns det er mer behagelig å gå på høye hæler enn lave sko. Spesielt hvis jeg skal ut med venner og drikke. Får helt panikk hvis jeg må hå på meg lave sko!

– Jeg er venstrehendt

– Hver morgen når jeg våkner har jeg en fast rutine for å våkne ordenltig. Jeg sjekker instagram, bloggen, twitter, facebbok og vine. Innen jeg er ferdig med å sjekke alt er jeg såpass våken at det ikke er noe problem å stå opp.

– Når jeg var yngre (13-15 år) hadde jeg sykt lyst til å ta silikon. Heldigvis endret jeg meningen min når jeg ble eldre. Altså, det er absolutt ikke noe feil med å operere seg hvis man ønsker det. Men er veldig glad jeg ikke har noe ønske om å gjøre det. Tenk all den smerten man må gå igjennom. Det hadde ikke den lave smerteterskelen min klart! 

 

26 kommentarer

Siste innlegg