Helt sjokkert

Når jeg kledde på meg på morgenen i dag, telte jeg for morro skyld over alle klærne mine. Må si jeg ble sjokkert. Hadde aldri trodd at jeg hadde såå mye klær. Hadde over 180 topper, 70 bukser og 25 kjoler. Så tror det er på høyest tide å rydde litt (les: sykt mye) opp i skapene mine. Så i dag skal jeg bruke dagen på å rydde i skapene mine, og legge alt jeg ikke bruker lengre/eller som ikke passer, inn på salgsbloggen. Har lagt ut en del ting der allerede, men kan absolutt legge ut mer! Sjekk ut salgsbloggen min på: www.stinasalg.blogg.no

Oppdaterer den utover dagen! 

17 kommentarer
    1. Da er da man forstår, hvorfor kles industrien er så stor som den er.
      Bare synd at ca 90 prosent av alle klærne, er jo produsert under barne arbeid eller dårlige forhold.
      Men sjeldent vi tenker på dette, så sant vi klare og få et kupp er vi fornøyde.

    2. Jeg sliter så med å få plass til alle klærne mine, selvom jeg har to store klessakp renner det over. Kanskje du kunne gitt oss noen tips i hvordan du greier å ha orden? Skulle gjerne sett film eller bilde av klesskapet, hvordan oppbevarer du over 70bukser f.eks? Det tar jo så stor plass. . :/

    3. haha, er nesten litt glad for at du har så mye, for nå føler jeg mindre at jeg er helt alene om å ha for mye.. Men skal bytte rom nå så da må jeg nesten ta en runde jeg også.. Er like greit å ta alt med en gang. 🙂
      Bildene var forresten kjempefine! Jeg liker at øynene er i fokus, siden bilder blir alltid mye bedre da syns jeg. Det er dumt når man ikke kan se øynene ordentlig.. Også er du jo kjempepen, det hjelper jo også. 🙂

    4. Hej Stina! Jeg tænkte på, om du kan lave et indlæg om hvordan du tager billeder, hvilket kamera, linse osv du bruger? Håber du kan forstå hvad jeg skriver, jeg er fra Danmark :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg