Sunt og godt

Litt kveldssnacks!

Søndag=chille dag. I dag har jeg tatt det helt rolig, og det skal jeg videre utover kvelden også. Skal straks se litt på nup/tuck på Netflix. Har fått helt dilla på det! Syns det er så gøy siden det handler om plastisk kirurgi. Vil absolutt ikke ta noen operasjoner etter å ha sett på nip/tuck. Æsj så ekkelt og sykt det er! Skjønner selvfølgelig folk som opereres fordi de er syke eller noe. Men skjønner ikke folk som frivillig går gjennom operasjoner etter operasjoner ass. Tenk all den smerten. Nei uff, håper aldri jeg trenger å operere meg! 

Men over til noe annet. I det siste har jeg fått heeeelt dilla på hjemmelagd smoothie. Syns det er så godt! I tillegg er det utrolig sunt. Får i meg masse vitaminer gjennom å drikke det. Pleier å drikke det hver morgen, men siden jeg ikke rakk å lage det i morres, ble det en nå. Kan gjerne legge ut oppskrift hvis dere vil. Det er kjempe enkelt å lage!

33 kommentarer

Siste innlegg