Ukens spørsmål #25

Har du vurdert å flytte til Oslo?
– Absolutt! Har faktisk bestemt meg for å flytte dit snart. Skal søke på litt jobber og så fort jeg får en jobb, skal jeg flytte dit. Har aldri likt å bo i Hokksund, siden det er så sykt utpå landet. Så gleder meg til å flytte til Oslo! 

 

Angrer du på at du gikk allmenn påbygg?
– Nei absolutt ikke! Det var et tøft år, men jeg er glad for at jeg er ferdig med det. Man kommer jo ikke inn på videre utdanning uten å ha fullført vgs. Så måtte jo ta det uansett.  
 

Hvor langt hår har du egentlig?  
Lenge siden jeg har tatt et bra bilde av håret mitt. Men sånn ca. som på bilde under. Bare litt lengre

 

Tips for å få lengre hår?
– For at selve håret skal vokse er det viktig at du spiser sunt og får i deg nok B-vitaminer. Det er også viktig å behandle det håret du allerede har, og det håret som vokser ut veldig bra. Prøv å alltid la håret lufttørke, krøll og rett håret så lite som mulig. Alltid bruk varmebeskyttende på håret når du skal varmebehandle det. I tillegg er det viktig å kure håret ofte, og bruke en god shampo og balsam. Hvis du lurer på hva slags shampo/balsam/hårkur som passer håret ditt best anbefaler jeg deg å dra til en frisør. Da får de sett håret ditt og kan gi deg gode råd.  

 

Hva er din “guilty pleasure”?
– DUMLE. Elsker Dumle over alt på jord. Hehe, neida. Men hvis jeg kunne velge en ting jeg kunne spise resten av livet uten å gå opp i vekt, hadde det lett vært Dumle. Gud så godt det smaker! Blir helt avhengig av det!

 

Selger de fortsatt den blomstertoppen på Bik Bok?
– Nei, dessverre. Kjøpte den for år og dager siden..

 

Er du fortsatt modell? Eller jobber du med det når for tiden?
– Jeg begynte som modell når jeg var 16 og holdt på til i januar i år. Grunnen til at jeg sluttet kan du lese i dette innlegget.  

Får du mye spørsmål om du kan linke til bloggen til lesere?
– Ja. Får veldig mye spørsmål fra lesere og andre random firmaer, og mye annet. Men sier alltid nei. Det hender jeg har linkerunder iblant, så da kan jo de som vil at jeg skal linke til bloggen dems melde seg på. Men velger å si nei til sånne ting fordi det er så mange som spør. Og hvis jeg skulle sagt ja til alle hadde bloggen min kun vært linking av andre blogger.

 

Skjønn hund! Hvilken rase er det?
– Tessa er en Border Collie. Moren hennes var fra Skotland så hun har fått veldig bra gemytt. Hun er så lydig at jeg blir sjokkert hver gang jeg går tur med henne!

 

Hva slags limfjerner bruker du når du fjerner tape extensions?
– Det jeg gjør når jeg skal fjerne tape extensionet er at jeg dusjer håret med varmt vann og tar i masse balsam i hodebunnen. Da pleier limet å løsne veldig fort, og de fleste tapene “faller” av i dusjen. De som ikke faller av pleier jeg å bruke limfjerner på. Da bruker jeg denne limfjerneren. 

 

Vet du om noen øvelser som gjør at man får smalere midje og finere former rundt magen?
– I videoen under kan du se forskjellige øvelser for å trene hele magen. Når det kommer til å få smalere midje er dette veldig individuelt. Det er mange jenter som er veldig slanke og flotte, men som ikke får midje, og det er helt vanlig. Selv har jeg alltid hatt veldig smal midje, og har ikke trengt å trene meg til det. Så tror det kommer veldig på hvordan kroppen er bygd. 

 

  

 

– Noe du lurer på til neste uke?

13 kommentarer

Siste innlegg