Slutte å blogge?

Er så sinnsykt umotivert om dagen. Har mest lyst til å sperre meg inne på rommet og spise is, men jeg ser på serier på tv’en. Føler meg ikke helt bra for tiden. Vet ikke hva som er galt. Klarer bare ikke å bli glad. Føler bare at alt er galt. I tillegg ser jeg at lesertallene mine går nedover. Og kan ikke si at jeg blir motivert til å fortsette å blogge da. Ikke at jeg blogger for å kun ha lesere. Men er ikke så gøy å legge masse jobb ned i en blogg uten å få respons. 

Jeg er ung, fri og singel, i tillegg er det sommer. Jeg har masse venner som er verdens beste. Men hvorfor klarer jeg ikke bare å være lykkelig da? Føler meg stygg og jævlig om dagen. Selvtilliten har ikke vært så lav på åresvis. Kjenner jeg er på gråten nesten hele tiden. Alt er så jævla vanskelig. Kan jeg ikke bare smile til livet, siden det smiler til meg? Har en del problemer fra fortiden som jeg endelig ser i øynene. Så kanskje det er derfor jeg føler meg som shit hele tiden? Det er ingen god følelse i alle fall. 

Uansett. Vil ikke slutte å blogge. Vil ikke skuffe alle dere som har fulgt bloggen min, og støttet meg. Men jeg trenger en liten pause. Om det blir 2 dager eller 2 uker det vet jeg ikke. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha en pause så jeg kan savne bloggingen. Så jeg kan få tilbake inspirasjonen og push kraften min igjen. 

Håper dere forstår ♥

138 kommentarer
    1. nei, nei, nei , nei , NEI, NEI , NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI !!!! NEEEEEI!!!!! IKKE SLUTT!! NEEEEI NEI NEI NEI nei.

    2. Har hatt det slik selv, og jeg hadde det i en liten periode, jeg vet hvordan det er. Jeg var trist og lei meg hver eneste dag, og gråt hver kveld. Følte meg som et null, at jeg var stygg osv. Men slapp av Stina, det går over 🙂 Du kommer til og få inspirasjonen/selvtilitten tilbake! Bare la det gå litt tid 🙂 Etter 1-2 uker gikk det over for meg! 🙂

    3. Når jeg leste dette innlegget, følte jeg at du hadde beskrevet akkurat hvordan jeg har det nå. Er sykt deprimert for tiden. Men vi kommer oss nok over det. Hold on pain ends. Ta den tiden du trenger, elsker bloggen din 🙂

    4. Uansett hvor fælt du har det akkurat nå. så blir det bedre etter en stund. Vi har alle oppturer og nedturer, og det er slik vi kommer oss videre i livet. Du er vakker uansett hva, og du vil føle deg bedre snart, masse lykke til og ser fram til du begynner å blogge igjen!
      -Fast leser <3

    5. Ikke bra å lese :/ Du er et så utrolig godt forbilde Stina, og jeg er innom bloggen din hver eneste dag og blir i godt humør hver gang jeg ser du har publisert noe nytt. Du har kommet så langt med en så bra blogg, og det ville vært her grusomt hvis du skulle gitt deg nå. Det fortjener du virkelig ikke. Ta deg noen dagers pause, og slapp av og ikke tenk på bloggen. Så håper jeg alt ordner seg så fort som mulig for deg. Varm klem <3

    6. Uff, høres ikke godt ut, du! 🙁
      Du har så fine blogger om ting, ikke slutt! 🙂
      Du er et nydelig menneske du har venner som vil deg vel og bryr seg om deg akkurat slik du er 🙂
      Du er langt fra stygg
      Hvis du ikke har det bra, så er det bare å skrive til meg 🙂 <3

    7. Off, jeg skjønner meget godt hva du mener! ta den tiden det tar og saml krefter til å begynne på nytt 🙂 blir så sykt inspirert av deg, stilen din, kroppen og treningen din, bare deg! har fulgt deg lenge og jeg som sliter med slikt så er det mye motivasjon 🙂 ståpå! <3
      -krogslinn

    8. Du er en sykt flink blogger! Elsker bloggen din, men jeg forstår!:-) håper alt ordner seg og du kommer tilbake igjen så fort som mulig, Stina! <3

    9. Bruk den tiden du trenger!! Har selv tatt pause fra bloggen nå i 2 månder og først nå kjenner jeg egentlig det begynner og krible i fingertuppene om å starte å blogge igjen! OG ingenting er kjedeligere en å lese en blogg der bloggeren er umotiverende og har egentlig ikke lyst å blogge lengre 🙂 Ta deg en pause og kom heller tilbake mye sterkere 🙂 Håper alt ordner seg for deg og at du snart blir den glade og fantastiske Stina jeg digger 🙂 Menmen disse dagene kommer i alles liv, uansett man vil det eller ikke 😉 Mange gode og varme klemmer fra meg aka en ganske stor ”fan” av deg <33
      ''The past can hurt. But the way I see it, you can either run from it or learn form it''
      - The lion King
      xxx <3

    10. Deprimert er vi alle til tider.. Men håper det går over, og at blogglysten kommer tilbake! Du er nyyydelig, det må du bare huske! 🙂

    11. <3det ordner seg, du er en vakker jente. og jeg tror at alle vi lesere forstår deg, jeg vil alltid lese bloggen din, se opp til deg, å vil alltid høre på det du har å si. ta den tiden du trenger, kom deg bort fra bloggen litt, vær med venner, gjør ting akkurat sånn som det passer deg.

    12. Neeeeeeeeei ikke slutt Stina 🙁 du nydelig .. ta deg en liten pause men ikke slutt!!
      ELSER BLOGGEN DIN <3

    13. Hoppas att du mår bättre snart <3 Ta din tid du behöver, men jag tycker absolut inte att du ska sluta blogga!! Kom ihåg, blogg.no räknar väl inte med läsarna från Sverige (och andra länder)! 😉 <3

    14. Må jo ikke slutte, du har jo tatt friår for bloggen jo! 🙂
      Men det er sommer, lesertallet går ned fordi folk er på ferie, gjør andre ting ogsånn. Å på sommeren blogger man jo også dårligere, for man har andre ting å gjøre. Syntes du er flink jeg, stå på 🙂

    15. Uff det var trist å høre.. 🙁 vil bare at du skal vite at du er en fantastisk person og et utroligt godt forbilde for alle jenter! Synes det er bra noen tørr å innrømme at de har dårlige dager i blandt, for det er en del av livet. De som sier de aldri har dårlige dager snakker ikke sant! Uansett hvor lang tid det tar før du er tilbake kommer jeg iallefall til å være en fast leser!! Ta den tiden du trenger, nyt livet som best du kan 🙂 alt ordner seg til slutt, og er det ikke bra så er det ikke slutt 🙂

    16. Jeg håper virkelig at du ikke slutter å blogge for godt ! Jeg elsker bloggen din. Du er en av mine største inspirasjons kilder. Du er mitt store forbilde og så er du trenings inspirasjonen min. Jeg håper “ulykken” snur raskt og du kommer deg på “blogg bena” raskt. 🙂

    17. Jeg syntes du har en helt fantastisk blogg, men forstår at du blir lei også. Ta deg en pause vakre jente så kommer du tilbake med full gnist når du får tenkt igjennom ting. LYKKE TIL!

    18. Ikke slutt!!! 🙁 Du skulle bare ha visst hvor VAKKER du er! Seriøst jeg er virkelig sjalu på deg! Du er en av de VAKRESTE kvinnene jeg har noen gang sett! Jeg mener det! Så IKKE føl deg stygg! Det er du absolutt ikke! Hvis du er stygg så vil jeg ikke hvite hva jeg er for noe sier jeg bare… STÅ PÅ! Jeg digger bloggen din jo!!

    19. Ikkje mist motivasjonen din Stina! Vet du hvor mange 100vis jenter, gutter, damer, manner som leser bloggen din ver dag? det er helt utroli. Det har du klart og opp nådd helt selv. 100vis av jenter drømmer og få så mange lesere og bli som deg Stina!! Du er vakker, snill, morsom ! Du har alt Stina, husk det! Jeg kan ærlig innrømme att jeg er kjempe meunnlig på deg. Jeg har lest bloggen din siden første innlegget ditt ” Ny blogg! Stina.blogg.no ” (tror det er det).. Jeg snakker om bloggen din hele tiden på skulen. VI ELSKER DEG!! Du er eit stort mål for oss unge jenter.. Du har lært oss mye ting som ”hvordan få vekk kviser og hvordan få fortere og lengre hår” osv.. Ikkje gi opp nåå Stina!! Vi trenger deg i hverdangen vår! du kan henge med venner å alt du vill gjør, det er sefølgelig helt grett får oss, du kan foreksempel henge med venner om dagen og kvelden kan du blogge, men alldri gi opp!!!! Du kan ta så mye pause du vill for oss her ute, men ALLDRI GI OPP STINA!!!!!!!! vi trenger deg. Sefølgelig sjønner vi att du trenger pause, men ikkje slett bloggen!! Tenk på de som er avhengi av å lese bloggen din, tenk hvordan de vill bli viss de søker på Stina.blogg.no og ser att denne bloggen ikkje lengre finst.. Men vi tenker mest på deg Stina! Alldri gi opp! VI ELSKER DEG!!<3
      -Helena 😀

    20. Alle kommer vel til ett punkt der dem føler seg akkurat som du gjør, at alt virker meningsløst og man føler seg ulykkelig. Har nok noe med problemene å gjøre, og det man ikke helt vet,men finner ut av med tiden. Håper du blir bedre og finner det som kan gjøre deg lykkelig 🙂 Leserene dine er her når du kommer tilbake, så ta den tiden du trenger <3

    21. jeg skjønner deg! alle kommer i den perioden der alt er heelt jævlig.. kommer til å savne deg og bloggingen din ihvertfall! 🙂 men husk, alt kommer til å bli helt fint igjen, du greier dette!

    22. Jeg skjønner deg veldig godt, men hvis dette handler om leser- tallene dine så tror jeg du kommer til å miste utrolig mange lesere etter 2 uker uten blogging. Just sayin. Jeg har også hatt det sånn som deg. Noen tips er at du skriver opp (på mobilen din, ark osv) hvorfor du egentlig vil blogge og hva du kan blogge om. List opp dette + at du kan gå inn på andre toppbloggere med mange lesere og finne inspirasjon der. Håper du kan bruke noen av tipsene😊 Love U❤

    23. Dumt du må ta pause, men skjønner deg godt! har det sånn nå for tiden jeg også 🙁 Ta den tiden du trenger, bli glad, vær med venner og bare slapp av 🙂 Fortsatt god sommer <3

    24. Du må ikke slutte, har fulgt bloggen din siden du fikk den omtrent!! Du er den beste bloggeren jeg vet om og alt har blitt 100% bedre med tips og inspirasjon fra deg!!

    25. Vi forstår, Stina, Ta deg den pausen du føler du trenger, og bruk tid på deg selv. Jeg er ihvertfall her når du kommer tilbake. Elsker bloggen din. Den har vært min favoritt siden jeg begynte å lese den første gang. Og husk: Du er en utrolig vakker jente 🙂

    26. hei stina:)
      du kan godt ta deg en pause.
      du er hværtfall ikke stygg!
      du er den peneste bloggeren noen gang
      plis ikke slutt å blogge!!!
      LOVE YOU STINA ☺☻♥♦♣♠?◘○♥♥♥♥

    27. Akkurat som jeg skulle skrevet det selv! Det går over, bare ta en pause.
      Du er kjempe pen så det er helt ufattelig! Og det med at du er liten er det ingen ting å bry seg om! Du har ikke skjønnhet, du ER SKJØNNHET! Elsker bloggen din, ikke slutt!

    28. Stina… Du kan ikke slutte å blogge!
      Bloggen din er en stor inspirasjon for meg… Jg har det noen ganger litt vanskelig og jeg blir alltid glad når jg går for å se på bloggen din fordi du skriver så klokt! Jeg elsker bloggen din! Versåsnill ikke slutt å blogge!! Det er det samme om vi må vente lenge før neste innlegg! Bare blogg…

    29. Uff, skjønner hvordan du har det. Har hatt det sånn i et par måneder nå. Går snart på veggen hvis jeg ikke finner ut hva det er som *feiler* meg. Men jeg håper du kommer tilbake etterhvert å ikke slutter for godt. For bloggen din er sinnsykt bra! 🙂

    30. neiii, tenker ofte sånn selv jeg og, men du bør heller ta deg en pause og tenke over det:) elsker bloggen din, du er så utrolig flink. du gir meg motivasjon til å trene og begynner faktisk å tenke over det du skriver.

    31. Nei ikke slutt du er mitt forbilde å vist du slutter har jeg ingen inspirasjon! Du bare perfekt å jeg elsker deg, ikke slutt! 🙁

    32. Du skal absolutt IKKE føle deg stygg! Serriøst altså! Du er utrolig vakker Stina, og jeg skulle gjort mye for å fått utseende ditt!!
      Men forstår om du vil ha en pause! 🙂

    33. skjønner deg utrolig godt stina, jeg og har det son noen ganger i blant(veldig ofte egentlig) men bare ta deg den tiden du trenger du… Jeg kommer fortsatt til å kjekke bloggen hver dag om du har lagt ut et innlegg eller to… Stå På Stina, I LOVE YOU

    34. Lykke til med å komme tilbake.
      Er ikke alltid man har noe å skrive om, kjenner til følelsen selv.. Stå på så vil du nok komme tilbake! Følger bloggen din ganske ofte og får tips så du er ett forbilde Stina 🙂

    35. Skjønner deg veldig godt! Men håper bare på at du ikke slutter og blogge(ELSKER BLOGGEN DIN) <3
      Håper og gleder meg til du er tilbake! Nå som det er sommer er det jo mye annet som man må gjøre!
      Man må i hvert fall nyte ferien og være sammen med venner nå når man kan, for når skolen begynner så har men jo det hengende over seg:( Love u<3

    36. Du er fantastisk tenk på andre folk som et SYNSYKT tjukke eller altfor tynne men du er perfekt
      Tenk på de som har fult av kviser i trynet men der har ikke du??
      Altsa jeg mener du ser perfekt ut.. Selvfølgelig kan selvtilliten vere nede forde men liksom tenk på de som ikke har venner en gang.. Bare tenk deg om Du har en fantastisk jente og liblogglesere misunner deg 😔😪😭😔😔

    37. Skjønner at du vill ha pause! Men du må ikkje slutt, du blir neppe å miste lesere.. De som virkelig er lesere på din blogg kommer tilbake når du kommr tilbake.. 🙂 du må ikke finn på å slutt å blogg.. Æ har vist bloggen din til ett par venninner og de elsker bloggen din.. De er inne å leser og får tips!
      Du e nydelig!! Elska bloggen din :**

    38. Jeg skjønner ! Men gaah, jeg elsker bloggen din ! Du er forbilde mitt og jeg vill ikke at du skal slutte å blogge ihvertfall.. Men altså du bestemmer sefølgelig selv, og det du føler for skal ikke jeg si imot! Men husk at det er også mange andre som elsker deg ! 😀
      Håper du ikke slutter å blogge 🙂 Men en pause er jo alltid lov ! <3

    39. Skjønner at motivasjonen går litt ned noen ganger, ta tiden du trenger! Du er en stor inspirasjonskilde, spesielt nå siden du sier det sånn det er og ikke legger skjul på det som de fleste bloggerne!
      Takk for at du er deg =)

    40. Trenger vel ikke å slutte å blogge, men ta en liten pause? Kanskje det hjelper? Jeg har det samme som deg. Har en sånn evig tomhetsfølelse eller hva jeg skal kalle det og tenker bare, jaja til alt. Jeg har ingen innlevelse. Likevel velger jeg å blogge for å komme over på andre tanker. Driver en bokblogg som jeg har drevet med i mange år og om jeg fortsetter med selv om det føles ut som om det er ingen som leser den:) Men noe må man da gjøre? Så skjønner godt hvordan du har det. Jeg er i samme bås selv. Håper det går bedre med oss begge etter hvert::)

    41. Bruk den tiden du trenger! =) skjønner deg veldig godt at du vil ta en pause og ha litt tid der man ikke tenker så mye på bloggen =)
      Men uansett så er bloggen din kjempe bra og jeg får inspirasjon fra deg! TAKK! =D

    42. Kanskje du trenger noen å lene deg ordentlig på i slike tider.
      Normalt at livet går opp og ned, du får si ifra hvis du trenger selskap. ^^;

    43. Håper det går bra med deg Stina, du er nydelig og jeg elsker bloggen din! vet hvordan det er å ha det sånn, håper du kommer deg opp til der du vill være snarest mulig !! 🙂

    44. vær så snill ikke slutt, jeg elsker deg og hele bloggen din! du er motivasjonen og forbildet mitt, takket være deg har jeg begynt å trene og hvis du slutter å blogge kan jeg ikke finne ut av ting selv. Tipsene dine og alt med deg er så unikt, jeg elsker deg sykt mye og jeg kommer ikke til å klare å finne ut av ting selv. Vær så snill og ikke slutt, ta bloggpause hvis du ikke gidder mer, og drit i alt haten du får. Du kommer kanskje til å angre senere, derfor er det best å ta bloggpause istedet<3 vær så snill og ikke slutt, du fortjener virkelig å være på førsteplass! elsker deg, stå på!<3

    45. Jeg vet hvordan du har det tro meg, hadde det samme men med tiden har det begynt å bli bedre, du er nydelig stina stå på kjære deg <3 du er ikkje slik som alle andre bloggere.. falske "prøver å være perfekte" men du! ja du. er bare helt herlig <3

    46. Leste overskriften, og nileste hele teksten for jeg var syyykt redd du skulle slutte!! PUH” Jeg er inne på bloggen din hver dag (det vil si hvis jeg ikke har brukket nakken og ligger på sykehuset) og sjekker flere ganger om dagen om du har kommet med flere innlegg. Digger deg! Du er bare så gjennomsnill virker det, og det at du er naturlig vakker (både med og uten sminke, og ikke restylan,silikon og alt det der…og at du er vakker innvendig) er en av grunnene til at jeg fortsetter å leser bloggen din, du er rett og slett et fantastisk menneske Stina!♥
      Stå på! Håper aldri du lar det knekke av noe eller noen♥♥♥

    47. Du kan ikke slutte!!! Du er så flink! Jeg ser virkelig opp til deg og du er en stor motivasjon for meg! Alt! Innleggene, videoene, hele deg! Du er virkelig en stor motivasjon for mange og du kan ikke slutte 🙁 Kan du heller ha en pause til sommerferien er over, og begynne på igjen da. Eller ha en gjesteblogger, eller noe, pliis! Bare ikke slutt, værsåsnill!! <3<3<3<3 Tenk på hvor mye du har oppnådd med å blogge, og hva du har og kanskje kan oppleve med den 🙂 Ha heller en liten pause, det er bedre enn å slutte helt! <3<3<3

    48. Ta deg en pause, så føler du deg bedre etterhvert 🙂 Har opplevd det samme mangemange ganger. Du er ikke som andre bloggere, derfor digger jeg bloggen din! Ikke slutt!

    49. ta gjerne pause men plis ikke slutt å blogge, jeg har begynnt å lese bloggen din fra ca 1 uke, og den er veldig bra, jeg kommer til å bli lei meg og såret da du slutter å blogge

    50. ikke slutt å blogge!!!! Det er så mange som ser opp til deg og liker deg. Du er pen,kul,snill,gir gode sminketips.
      Du er den kuleste bloggen ever!!!!!!!! ikke gi den opp!!!!!!!!!! ELSKER BLOGGEN!

    51. Forstår deg veldig godt! Men du må ikke slutte å blogge! Du er favoritt bloggeren min <3 Du har fått meg til å ikke bry seg om hva andre sier og jeg har faktisk fått mere selvtilitt av å lese bloggen din! Uten deg har jeg ingen inspirasjon lenger!

    52. Fortsett å blogge Stina, jeg forstår hva du mener men OK prøv å ta deg en LITEN pause…
      Du vet hver gang jeg ser deg du blogger og legger ut videoer ønsker jeg meg å bli nydelig og like pen som deg! du er verdens fineste stina, har lært masse ting av deg og masse tips, elsker deg så mye og elsker bloggen din!! pliz ikke slutt og ikke ta e lang pause, ville savne deg 🙁

    53. Finn ut om det er noe du er redd for, kanskje du er redd eller har dårlig skyldfølelse over at du har gjort noe som du angrer på. Kanskje du føler deg litt ensom, mangler inspirasjon, eller kanskje det er et stor tomrom inni deg som du føler må tettes igjen. Eller kanskje du er så opptatt med at vennene dine har det bra, sånn at du glemmer hva du skal gjøre for å ha det bra. Dra ut på en liten ekspedisjonstur å finn ut mer om deg selv som du ikke har klart å se helt ordentlig. Snakk ut med en venn om dette her, ikke hold det skjult for familie eller venner. Kanskje du er litt stressa for tiden, akkurat som at du er så redd for at sommerferien ikke er lang nok. At du er så redd for at når sommerferien er over, så er moroa også over. Tenk litt over dette, håper du fortsetter å blogge <3 Mvh Fanny 🙂

    54. Du har en sinnsykt bra blogg som virkelig kunne vært på 1. plass! Du er min absolutte favoritt.
      Håper det går bedre etterhvert. Men nesten alle blir deprimert minst 1 gang i livet. Vil anbefale deg å snakke med noen, venner, moren din eller psykolog. Er ikke noe skam å snakke med psykolog, og det hjelper. Går til psykolog selv, jeg 🙂

    55. Uff, Stina! Forstår deg! Håper dette går over snart og at du føler deg bedre! Ta deg en god pause fra bloggen og bare nyt det siste av sommeren med familie og venner, og forhåpentligvis er du snart tilbake igjen med topp humør og mye motivasjon <3

    56. Du skal vite at du er fantastisk Stina! Du har inspirert meg på så mange måter! Stå på, jeg elsker bloggen din <3 At du trenger en pause skjønner jeg godt, og en sånn følelse kjenner jeg også til, den kommer gjevnlig til meg også. Ta tiden din, og jeg gleder meg til nestegang jeg går inn på bloglovin og ser at det er en post fra deg der❤

    57. Ikke slutt å blogge!! Jeg har lært masse om hud og pleie, hvis ikke det hadde vært for deg og bloggen ville kanskje sett ut som et monster. Du gir meg motivasjon og glede hver enste dag. Du har hjulpet meg masse! Du aner ikke hvor gla jeg er for at du blogger. Jeg kan ikke hindre deg ifra å slutte, men jeg håper det hjelper å høre at iallefall jeg har hatt masse nytte av bloggen din. Så jeg ville bare si Tusen takk for alt.

    58. Hei! Du er favorittbloggeren min. Det er fordi du virker veldig flink, snill, hjelpsom, flink til å skrive, flink til å BLOGGE, nydelig, motiverende og enda mer jeg kunne ha ramset opp! Når jeg fikk anoreksi begynte jeg å lese denne bloggen, du skrev så mye fornuftig, og det hjalp meg til å bli frisk. Du er forbildet mitt, nå er jeg endelig frisk. Noe av det er takket være DEG! Du er kjempe sterk, ikke slutt å blogg, ta en pause å finn motivasjonen og styrken du trenger til å komme deg på toppen igjen <3 Jeg vet du klarer det, fordi du hjalp meg til å klare det! 🙂

    59. Jeg har også hatt det litt slik i det siste. Har ikke blogg selv, men skjønner deg. Ta en pause om du tror det hjelper:) og kos deg resten av sommerferien. Vet at du bryr deg om kosthold, og tror du vet at du får mye mer energi og føler deg bedre av å spist sunt. Vet egentlig ikke hvorfor jeg sier det til deg engang, når jeg har fått mye inspirasjon av deg til det, men ville bare minne deg på at det kan hjelpe<3 håper det blir bedre snart da, nydelige deg!<3

    60. Stina <3
      Jeg håper virkelig ikke at du slutter!
      jeg har selv vært nedfor en periode, men av bloggen din har jeg fått inspirasjon til så utrolig mye! Av treningsvideoene dine så har jeg lært meg selv og like å trene! OG jeg har begynt med DIY etter inspo av nettopp det du har lært bort!
      håper du tenker deg godt om, og skjønner at vi som fortsatt er fast inne på bloggen hver dag støtter deg uansett.

    61. Hei jeg ville bare si at du er en fantastisk blogger! Du er et så bra selvbilde for mange og forresten ELSKER jeg tipsene som du pleier å komme med! Du er en så positiv og glad jente som får deg unik blant de andre toppbloggerne. I hver eneste video er du glad og sprer glede blant folk, i forhold til mange andre bloggere kan være litt sure av og til på videoene sine . Alle kan ha sine oppturer og nedturer. Men husk don`t give up! Du trenger ikke bekymre deg for selvtilliten din for du er så perfekt som det går an å bli! Ikke mist motivasjonen plis! Elsker bloggen din! Elsker det du blogger om! Elsker outfit innleggene dine,stilen din og alle de super gode tipsene dine som faktisk funker! Stå på! Don`t give up! Be strong girl!

    62. Håper virkelig ikke at du slutter, for du er min favorittblogger. Jeg synes det er rart at du ikke ligger på 1.plass for du er flink til å blogge ofte og ha innlegg med varriasjon 🙂

    63. Vær så snill og ikke slutt, Stina!!! Du er bedre enn som så. Jeg digger de tipsene du kommer med på bloggen, og det er det flere enn meg som gjør, så det hadde blitt kjempe trist om du sluttet og blogge……Blogging blir ikke det samme uten hvis du slutter….

    64. Du er en av de beste bloggerne jeg leser! Og jeg vil ikke at du skal slutte å blogge, men det er noe man bestemmer selv men jeg håper virkelig ikke at du skal slutte å blogge!

    65. Jeg synes overhode ikke synd på deg. Du er frisk, har et trygt hjem, mat på bordet, rent vann, 2 ben og 2 armer, penger, frihet, rettigheter til så og si alt, klær, familie, gode venner – og ikke minst – MULIGHETER som andre mennesker kun drømmer om! Hva skal til for å gjøre deg lykkelig da? Andre mennesker bruker nettene sine på å tenke hvordan dem skal kunne få tak i nok mat til dagen etter, eller rent vann. Andre tør ikke legge seg trygt og godt i sin egen seng fordi de er redd for å bli bombet mens de sover. Andre bor på gaten, er blinde, handicapet, døve, mangler føtter eller armer – og noen mange av dem bor dessverre ikke i et land som Norge, men blir slengt ut på åpen gate for å klare seg selv. Se opp fra bakken litt og se rundt deg – hva mangler du? Begynn å sette pris på det du har, for en dag kan du våkne opp uten det.

    66. Neeeeei, du må aldri slutte! Bare ta deg en liten pause! Elsker den fantastiske deg og bloggen! Har kjempe lyst til å hjelpe deg med det du trenger hjelp til, støtte deg når du trenger det, spise is med deg på rommet, se på tv sammen med deg, jeg vil være din bestevenn! Jeg skjønner at du vil ta en liten pause fra live som blogger, men ikke slutt for alltid! Væresåsnill, jeg ber deg! Det er jeg som har den fan-brukeren av deg på instagram. Jeg er så utrolig glad for at du følger meg og liker bildene! Elsker deg og bloggen din over alt på jord! Selv om jeg ikke kjenner deg er jeg på en måte blitt veldig glad i deg! Du kunne vært som en søster for meg. Klem din aller aller aller aller aller største fan på jord!❤

    67. må innrømme att jeg synes du er en utav de beste her inne, i bloggvideoene dine og blogg i seg selv du er kreativ, som få her inne har. du klarer å varierer på innholdet å gjennomføring er ganske høyt nivå får meg nesten til å si profesjonelt. du har ikke bare utseende men kunnskap bak det du holder på med. håper du ikke slutter.. men det føles helt for jævlig når man gir så mye av seg selv å får så lite igjen for strevet, bare en liten annerkjennelse hadde vært godt i ny å ne.

    68. Nei å nei! Så dumt du føler det sånn! Men skjønner deg utrolig godt Stina!! Har hatt denne følelsen mange ganger.. men tror mange blir lei seg om du slutter (inkl. meg) Du virker som ei utorlig herlig jente, og du er sinnsykt flink med det du driver med her inne! Jeg håper virkelig du ikke slutter.. for alle disse på topplistene (øverst) er dritt kjedelig i forhold til din blogg.. Du er så jordnær, orginal og super flink! Stå på and take your time <3

    69. Så trist at du føler deg sånn 🙁 Du er super flink med blogginga di. Ta den tiden du trenger Stina ❤❤❤

    70. Ikke slutt å blogg!! Ta heller en pause og se om motivasjonen kommer tilbake..du har ingen grunn til å ha dårlig selvtilitt med det utseende der, stå på! <3 <3

    71. Du burde virkelig ikke du har kommet så langt! Jeg og mange andre beundrer deg og elsker klesstilen din! Måten du gir tips og skriver på er helt rått! Om du så velger å ikke blogge leger, ikke slett bloggen. Ta en pause men vær så snill ikke slutt.
      Ikke slutt du er helt rå! men det er ditt valg og ditt liv

    72. Jeg er fan og liker deg, før klarte jeg meg ikkje uten bloggen din. Men nå får jeg bare så dårlig motivasjon av bloggingen din fordi bloggen er ikkje det samme som den engang var så det er vel på tide og slutte nå? Jeg vet ikkje jeg men du trenger jo en pause og det sjønner jeg fordi det er jobb og ta bilde,skrive,rediger og fikse jeg vet det.Men her og nå slutter jeg og lese bloggen din p.g.a du får meg i litt dårli humør med syting,beklager.Men før var du bare den supre jenta som alltid var så full av liv og inspirasjon,hvor er den jenta? Men takk for meg husk haters gonna hate 😉 husk bestemm deg for hva du vil selv! Hade
      -fra lesern som var der fra starten av.

    73. Huff, håper dette ordner seg for deg.
      Jeg digger virkelig bloggen din og håper du forsetter å blogge når det blir bedre, og jeg skjønner godt at du vil ha en liten pause.
      stå på, og ikke gi opp! Du virker ut som en helt fantastisk jente, du er inspirerende og en superflink blogger. Personlig synes jeg du er en av de beste bloggerne på blogg.no! Igjen, håper det blir bedre, og håper du forsetter å blogge!

    74. Du er en fantastisk blogger, og en fantastisk jente ! du er utrolig pen, blir misunnelig hver gang jeg ser bilder av deg. og får utrolig mange tips her på bloggen din !
      Er godt med en pause iblant, skjønner det. ta tiden du trenger! Men håper virkelig du ikkje slutter å blogge, du er fantastisk !
      Håper det ordner seg for deg, det fortjener du ! STÅ PÅ ❤❤❤

    75. OJ! Skal jeg være ærlig så har jeg merket at bloggen din har blitt dårligere. Syntes så utrolig synd på deg! Det å ha lav selvtillit er helt jævlig, har selv opplevd det flere ganger. Lev livet fult ut, tiden leger alle sår sies det 😉 Og finn på noe gøy og kanskje du føler deg bedre etterpå? Men du? stygg jævlig? Okei, da er det ille… For du er nydelig og ikke jævlig. Ut i fra sånn jeg har sett deg har du sett ut som en positiv glad og strålende jente! Stå på! Og det med bloggen, burde du ikke tenke på. Når du har det så vanskelig selv, tror jeg nok at du ikke skal tenke på bloggen for at folk skal ha noe å lese om dagen. Ikke alle har blogg! Bloggen kommer nok til å bli mye bedre når du finner ut at du vil begynne å blogge igjen! Jeg ønsker deg lykke til og stå på ! Håper du får blogglysten tilbake, for du har en fantastisk blogg <3 Ikke la andre rakke ned på deg heller, som sagt du er nydelig og strålende!

    76. jeg kjønner jeg har hatt det son selv jeg blogger ikke på en måne kansje mer men nå byner det og bli mye bedre
      det handler bare om tid og tenke på hva som er bra og ikke trist nå er jeg så vitt blitt en optimist og det er jo veldig bra<3<3<3
      god bedring<3

    77. Håpe det går over og at du føle deg bra snart Stina. nu va jo tia du sku fokusere kun på bloggen.. uten skole og annat stress. Eg e trofast læsar uansett om du sku blogge 3 ganga om dagen eller 3 ganga i månen.
      <3

    78. Skjønner at du vil ha en liten pause, men håper den ikke blir så lang. Du er kjempe flink til å blogge, og jeg får masse inspirasjon av deg!

    79. Slike perioder skjer alle, det tror jeg du vet godt. Og ikke slutte å blogge da! Lesertallet synker vell mest sannsynlig nå om sommeren fordi ikke alle er hjemme og har internett og sjekker det daglige. Ta deg heller en pause vennen. Gjør det du trenger, så skal du se at ting faller på plass igjen 🙂

    80. Very often in the past when I have tried to visit Stina, it kinda crashes my computer, well not really crashes, haha, but there is too much data on the homepage for my old computer to download and it freezes up and I get sundry error messages like ‘your system is low on virtual memory’, haha, and then I can’t even read your blog or comment and have to like restart. If there was an easier loading homepage with less cpu demand, I’d love to visit more. I think you’re wonderful, beautiful, sweet and interesting, and I like your videos also. I don’t like to hear that you’ve shed tears recently, this sounds like the French word of ‘ennui’ a little, of which I suffer from occasionally. I know exactly what you mean about not feeling good in mid-summer now and then, I get the same thing sometimes, and especially at Christmas. The important thing is to understand this is normal once in a while, being happy all the time is not possible, and that’s one reason folks can get addicted to drugs or alcohol, because they want to keep the ‘high’ going permanently, but that only makes it worse. When someone is like super cheerful and smiling constantly, it makes me kinda suspicious, haha. Seriously, I’ve been hearing alot of amazing things about yoga that can cure these kinds of blues also. With regard to the blogging, I don’t think you should feel obligated to post everyday if you’re not inspired. For example, I was just reading Therese Charlotte’s, and she took several days off after not feeling well and moving. And that’s o.k. I prefer to read and look at a post, or book or article or whatever, when it is genuinely inspired by passion and an eager authenticity to express something, whether it is a new discovery, idea, beautiful picture, or love, or any strong feeling about something. You know, even though I hate that you did not feel well when you wrote this post, your honesty and strength to express it all is in itself something that your readers wanted to know and want to help you get better soon.
      love

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg