Konkurranse – Vinn almanakk!

AVSLUTTET

I samarbeid med personligalmanakk.no skal jeg dele ut en almanakk til en heldig leser. Har selv brukt almanakk fra personligalmanakk.no i et par år. Og er helt frelst! Det er så kjekt, fordi man kan lage den helt personlig. Man kan velge hvilken måned den skal starte i (veldig kjekt siden det snart er skolestart), hvilket format man vil ha (A5 er min favoritt!), hva slags forside og bakside man vil ha, og mye mer! Selv er jeg helt avhengig av almanakken min, og jeg bruker den til alt mulig: treninger, avtaler, prøver, karakterer, osv. Så denne er et must have! 

 

For å vinne en almanakk må du:

–  Følge personligalmanakk på instagram: @personligalmanakk

– Følge meg på facebook HER

– Legg igjen instagram navn, e-mail og fullt navn i kommentarfeltet. 

 

Plukker ut en heldig vinner på søndag (7 juli 2013).

214 kommentarer

Siste innlegg