Dagens antrekk

Bluse – Bik Bok 

SkoHerfra

Kjede – Glitter 

Shorts – Gina Tricot (har satt på naglene selv, kjøpte de på ebay).

 

Ah, i dag var det kort dag på skolen. Begynte 11:30 og sluttet 14:00, så det var sykt digg. Kjenner jeg er i skikkelig feriemodus nå om dagen. Jeg og en vennine satt og planlagte sommeren i går. Vi skal først på “skeive dager” som er i oslo i slutten av juni. Da er det homseparade, kvinnekveld og skeiv natt. Det hele skjer over en helg, så i går booket vi hotell så vi kan bo i Oslo hele helgen. Btw: jeg er ikke skeiv. Men jeg støtter de som er det veldig sterkt. I tillegg syns jeg det er gøy å dra på noe annerledes.

Vi sjekket også turer til utlandet. Vi har veldig lyst til å dra på noe annet enn en standard syden tur, hvor det eneste man opplever er fylla og soling. Vi så litt på Italia. Men det er så fryktelig dyrt å dra dit! Så om noen har tips til steder man kan dra for å oppleve og se ting, så speak out! Tar imot tips med åpne armer ♥

23 kommentarer

Siste innlegg