Gardeball – Antrekket

I går var jeg på Gardeball på Plaza hotell i Oslo. Jeg ble bedt med av en jeg gikk på skole med for mange år siden. Så var en stund siden vi hadde snakket. Men var koselig fordet! Selve ballet var veldig høytidelig. Alle guttene hadde på seg garde uniformen sin, og vi jentene hadde på oss lange flotte kjoler. Det ble holdt taler og vi fikk nydelig mat. Vi gikk polynese og danset vals. Jeg slapp heldigvis å danse vals da,siden jeg aldri har danset det før.

Når ballet var ferdig stakk vi inn på hotellrommene våre og skiftet, til litt mer casual klær. Eller, guttene hadde på seg dress og vi jentene var fint pyntet. Siden garden hadde leid et lokale på Majorstuen dro vi dit og festet videre. Alt i alt var det en veldig fin kveld, og veldig annerledes enn hva jeg er vant med! Kan vise dere flere bilder fra selve gardeballet senere. Men har ikke fått tak i alle bildene enda! 


Kjole – Floyd by Smith  // Pumps – Din sko

53 kommentarer

Siste innlegg