Dagens antrekk

Da var endelig norsk og nynorsk eksamen unnagjort, og deilig er det! Hadde nynorsken i dag, og norsken på tirsdag. FIkk heldigvis ikke diktanalyse. Takk gud! Skjønner ikke hvorfor vi har måttet gå så sykt nøye igjennom noe vi ikke fikk på eksamen engang. Men men, da var det ikke så nøye at jeg ikke fulgte så godt med på det! Jeg følte at norsken gikk ganske greit. Der klarte jeg å reflektere godt, og dra inn en del fakta. Nynorsken gikk sånn helt passe. Men så lenge jeg får en 3 i hver av de er jeg mer enn fornøyd! 

Men nok skolesnakk! Bloggingen de siste dagene har ikke vært helt på topp. Har vært litt sliten kan man si. Sov i 12 (!) timer i går! Lenge siden jeg har gjort det. Men det var utrolig deilig! Nå føler jeg meg klar for sommer og bedre blogging. Så bare å følge med ♥

Skjorte – Cubus // Shorts – Bik Bok // Sko – HER 

17 kommentarer

Siste innlegg